Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szerda esti gáz

 2009.04.16. 15:07

 

Az első söröm után nem gondoltam volna, hogy végül a sörházban fogok kikötni. Mint a nem kívánt terhesség úgy erőltette rám a részegséget kedves lakótársam és neje. Kaptam egymás után a söröket, szó nélkül, én meg ugye mivel ajándékot nem illik visszautasítani szorgalmasan nyeltem a folyadékot. Hogy biztos ne maradjak józan viszki kólával tompítottak tovább. Ők. Miután elfogyott Johnny Walker a keep walking eszmén felbuzdulván keep drinkingként átértelmezve bontottunk egy üveg jó képességű pezsit. Forrest Gump legjobb jó barátját, BB-t. Na, ez az amit már kurvára nem kellett volna. Azt hozzátenném, hogy a vacsi kimaradt, meg a zacsi pacsi is, nekem legalább is.
 
Szóval sörház, szerda lézersó meg diumdisum és kotta részegség. Imádom a füstgépből kijövő ööö füst illatát, még mindig tele van az orrom. Füsttel. Tánc közben azon agyaltam, hogy pukizzak e vagy tartsam magamban a mérget míg kiérek a szabadlevegőre... végül füstbe ment terv lett…. A zakóm leadása után rögtön elkezdődött Buddy ámokfutása, felszakítottam a parkettát. Úgy táncoltam, mint egy buzi vadállat. Igen úgy vonaglottam, mint egy punci. Ezért nem szeretek részegen bulizni, máshogy meg nem lehet. Ördögi kör. Volt asztalon táncolás, színpadi sátánkodás és tánctér közepi minimál pogó. Közben valahonnét egy üveg pezsgő került a kezembe, azt szürcsöltem bugi közben, így esélytelen volt a józanodás. Hirtelen 5 óra lett, halál közeli állapotban hagytuk el az egységet, még mindig részegen. Leadtam 5 kilót, kiégett a retinám a lézertől, a fülemet-fejemet szétzúzta a hangfal, dobhártyám csöcsön.
 
 
Íme a bizonyítake, épp lenézek, csúnyán
 
De. Hazafelé egy kuka mellett találtam egy fáradt talp nélküli szakadt, előző életében még forgószékként üzemelő ööö székcsökevényt. Felvittem lakásra a bébit és bele ültem megviselt ölibe. Reggel 7-ig néztem benne a tévét, NHL rájátszást élőben közben pedig kekszet rágcsáltam és diszkréten öklendeztem. A második Vancouveri gól után végleg elájultam… Nem gondoltam, hogy megérem a délutánt. Enyhén szarul vagyok, és még részeg. Neki kéne állnom méregteleníteni… fura vissza gondolni a tegnap(mai) estémre, mintha nem is én lettem volna…

 

 

Címkék: móka

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr831068856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása