Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lászt déj in párádájsz

 2014.05.31. 19:55

Ahogyan a teraszon álltam s csípőmet a korlát felé mozgattam, néhány elmaradt pí kocka sajnos átjutott fecskendőm szűk keresztmetszetén. Bizony pár sós csepp az alsómat érte Jutkám. Titokban lehetett volna tartani a következő fürdésig minden bizonnyal az ilyesfajta agglegény merényletet, ám molylepkényire zsugorodott lelkiismeretem sikított az igazságért. Történt, hogy kissé elmerengtem egy liter Pécsi Zenit következtében a múlton, jövőn, s vizelésemet követve konyhám ablakába siettem, hol az elém táruló már jól ismert, kissé unott ámde örökké pazar panorámám váratlanul tarkón fingott turistaszagú delíriumával, hogy enyhén besárgáztam kedvenc hellókárolyos tangámat. Az utolsó estéd baszod megszokottságod börtönrácsai mögött. Vacsorád legyen rák, betegséged cukor és még véletlenül sem fordítva. Gondolkodott a tizediken, egy hülye fasz. Ordítva.

Címkék: agymorzsák kitöréses agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr306240853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása