Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Idusa tennap

 2014.03.16. 19:13

Szevasz búza. Kiesett az egyik lencém teljesen random módon imádott napszemüvegből, most tropán, nemzeti gyász… talán. Ma éreztem először úgy igazán, hogy mr. télgeci már a múlté s mindenkétséget kizárva dagadófasztavasz cimboránk ádáz rügyeztetése következik. Van valami egyedi szaga ennek a csodálatos manővernek, amit egy átlagnál kicsit műveltebb orr rögtön megérez. A többség sajnos nem, inkább bámulják az időképet, aztán ha már komfortosnak tűnik a celsius a zinterneten vagy az Aigner tévébe, akkor kerül csak a kabát a szekrény mélyére. Rím. A dunyha pedig a szárítókötélre. Ma elkaptam ezt a várva várt illatot, hosszasan szimatoltam egy virágportól megrészegült méh társaságában. Fullánkja szerencsére megkímélt és én hosszú idő után végre a szabadban pisálhattam a szélben.

Címkék: agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr775865045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása