Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Borostah

 2009.03.03. 02:09

 

22 évesen végre elkezdhettem borotválkozni, mivel váratlanul kibújt az arcszőröm. Sajnos vagy talán szerencsére a szőr serkenés viszonylag későn jelentkezett a kis gyermekded pofámon, ami egyszerre volt áldás és hátrány. Hátrány volt a magánéletben, az alkohol vételnél, előny volt az óvodában. Az utóbbi csak vicc nyílván, viszont amikor elkérték a személyimet szeszvásárlásnál nos … azon már nem nevettem annyira, bántottak. 23 évesen igazolvánnyal kellett prezentálnom a nagykorúságomat… Vicc. Isten kicsit kibabrált velem.
 
Ezért ha tehetem, nem borotválkozom, így sikerül némi kort felvinnem gyermekded felületemre. A kor egyelőre mellőz, fordított Benjamin Button vagyok, öreg vagyok fiatalos bundában. Régebben nagyobb hátrány volt küllemem, jelenleg élvezem a tizenévesek érdeklődő társaságát. Valószínűleg ránctalanul fogok elpatkolni életvitelem tükrében, hamarosan... de ez nem baj, legalább spórolok a Rimmel-el. Maradjon csak vakolat a ráncos csecsemőknek.
 
Női egyenjogúság

 

Címkék: agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr22976771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

keresztenyAkos 2009.03.04. 18:57:10

Erre most mitmondjak láttad már a szőrt az arcberendezésemen... szerinted nekem mióta van ez?
süti beállítások módosítása