Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nílusi cockodrill

 2014.04.29. 20:50

„Amikor már azt hittem, hogy Vanesszával kimaxoltuk a szex fogalomkörét nagyjából egy életre kenyai menekülttáborok titkos zugaiban, váratlanul megismerkedtem Lúciával az afrikai ex-robotnővel, s a baszás új dimenzióinak mámorító fényessége avagy torka, tűzforró szikrákat öklendezett apró, ámde annál játékosabb péniszem hegyére. Néha pedig úgy éreztem rögvest kettétörik élvezeti botkormányom Nessza Nussza őrült hulahoppjától, azonban még ennek bekövetkezte előtt általában levetette magát a majdnem perzsa földre, igéző tekintetét pontosan rám szegezte, hogy kobrám mérge smaragd zöld szeme közét marhassa. Mindent tudott, amit tudnia kellett a korabeli vízhordóknak, sőt. Nem akartam tiszteletlenül bánni vele, azonban olykor megesett a homlokán, hisz micsoda élvezeti fellegeket nyújtott különleges természete a pazar etióp naplementék vágyakkal fokozott szürkületében. Köhög, tüsszög egy szem, sír határtalan boldogságában s ő tűri, csavarja a kígyót miközben ártatlan mosolyát beszennyezi a hímsovinizmus százlós karója. Kapuin a gyönyör olyan állomásai érhetőek el melyekről Európa még sosem hallott, melyeket még talán sosem tapasztalt pinész. Mennyei kapuk, hová ritkán lép az átlag nyelve. Kincs, mire véletlenül bukkantam Jáde tengerét keresvén, mit többé el nem engedek, kivéve ha sokat fizetnek érte.”

Gróf Feleki Samu 1888, Kilimandzsáró

Címkék: agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr286098688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása