Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sok a szúnyog

 2010.08.09. 21:39

 

Balaton, nagy esőzések június közepén. Magas a vízszint, sok a szúnyog. A csípés szám 1 perc alatt közel 30. Kurva sok. Minden nyaraló piros pettyes prémbe virít a tóparton. Vakaróznak, szitkozódnak egész álló nap. De vajon miért nem irtanak már végre?
 
A mocskos kurva anyjukat ezeknek a zöld geci szúnyogszerű nem csípő, bogaraknak. Zümmögnek, kattognak este a fénynél, a fehér falat feketére festik, belerepülnek a szemedbe. Reggel söpörni lehet annyi a tetem, éjjel annyira beflesselnek a fényen, hogy reggelre összesnek és megdöglenek.
 
És nem permeteznek. Véres fekélyes virgácsokkal mászkáló üdülők között én is csak egy vagyok, akit különösképp szeretnek ezek a vérszívó gecik, akit nap, mint nap baszogatnak. Véresre vakarom a csípést, nem szarozok. Az mindegy, hogy hosszú nadrág, felső van rajtad, ezeknek a mocskos szipkái még a farmeron keresztül is elérik a mogyoród. Mondom, mocskos kurva jószágok. Szobába mi van? Meleg. Kinyitom az ablakot, ajtót szellőzőn. Villany le, nehogy bejöjjenek a szúnyogok. Nem a fényre jönnek, rábasztál pubi. Mire kiszelőztettél már mindegy mer százmillió vérszopó geci költözött be hálószobádba, amik csak arra várnak, hogy álomba szenderülj és rögtön lecsapnak mezítelen felsőtestedre. Reggel aztán vakarózol, majd felnézel a falra és látod ahogy ott csüngenek, mint a jóllakott napközisek mosollyal a faszopó arcukon, teli a véreres puttony, neked meg ott a vörös pukli, vakarjad bazdmeg ájulásig. . Az ajkamat is megcsípte egy a minap, azt hittem herpeszem lesz, fel is tettem a tapaszt meg kurvaanyáztam egy sort, aztán másnap kiderült hogy csak egy kis vérszipka smárolt le.
 
Böszme mocsadékok, isten másnapos székletéből kipattanó ördögi kukoricák. Egy hibás sátáni génmutáció, ami manifesztálódott egy szárnyas szopólénnyé, hogy tönkre tegye a nyaralni vágyó emberek a válság miatt amúgy is megtépázott örömét, boldogságát. De nehogy irtsátok őket buzik, mert drágaszág van… Tegnap pálinkázás közben raid permettel mentem át a testemen, még a makkomra is fújtam egyet nehogy tökön bökjenek. Szúnyogirtót alig kapni a boltokban. A természet sátáni. Egy új musicalt írunk, PP Joe a főszereplője. Egy horror sztorin is dolgozok.

Címkék: balaton

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr692210423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása