Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hová tűnt Buddy Stern?

 2009.12.07. 15:56

 

Kurva egyszerű, játszottam. Igen, a kibaszott dark orbit szippantott magába és mellette hanyagolom a blogomat ennyi. Büntess anya! Botozást, gyerünk. Gyertek orbitolni és akkor jó lesz nektek is. Ez egy másik világ, ahol közösségre leltem, ahol nem számít a farkam kerülete, csak a lézerem sebzése és ez teljes mértékben kielégít. Néha szeretném, ha valaki kirángatna a valóságba, de úgy általában jól érzem még magam itt. Nem iszom. Mióta az űrben tengek-lengek, a sört sem kívánom. Hetek óta nem voltam részeg. Holnap viszont gondolom bebaszok.

Ne hagyjatok itthon darkorbitolni. Vigyetek magatokkal. Segítsetek, kocka lettem.

 

 

Címkék: agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr211580589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása