Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Első PENNY nap után...

 2009.04.23. 18:17

 

Húzós volt az écaka. Kimerítő, de hasznos és produktív. Ugye már említettem, hogy élőben közvetítjük a PEN-t a helyszínről mink Univosokk és ez így is történt. Én voltam az a „szerencsés”, aki otthonról pakolta és frissítette a honlapot. Miért pont én? Főleg a torokgyíkomnak és folyamatos lázamnak köszönhetően. Ez van, isten, ha van egyáltalán, jól kibaszott velem. Jó korra időzítette a tréfáját. Nem szeretem a vicceit…
 
Ez még a délutáni diákrektoros állatkodás...
 
Csókot!Csókot! Bizonyítake, hogy már az őskor is tartalmazott nyomokban homokot ...
 
Egész éjjel izzott a telefonom, több tucat sms-t kaptam, hívásokat, MMSeket (ezeket sajnos nem tudtam megnyitni, de ezt nem tudták, ma már tudják). Az ujjaim görcsben, az agyam kifacsarva. Minden kreativitásomat latba kellett vetnem, hogy ne valljak kudarcot. De nemecsek nem bukott el félholtan is legyűrte a Ferit…
 
Éjszaka közepén még érkezett pár kósza sms… sajnos azonban levert már a lábamról a gennyes... Reggel (fél10) rögtön újabb szöveges üzenetekre keltem, pontosan négyre. HOGY LEHET MÁSNAPOSAN ENNYIRE KORÁN BÁRMIT IS CSINÁLNI? A PENIEK nem emberek, jócskán természetfelettiek. Végül csak pár órás késéssel posztoltam a második PENAP kezdeti impulzusait is. Valami hasonló lehet a csúsztatott élő adás a média berkein belül. Idő kellett, hogy utolérjem magamat…
 
 
Menstruál a PTE, tampont az Orvosiba
 
Dobószék
 
Közben egy orvosjelölt barátom; aki egyben a kezelőorvosom, gyószerÉSZem; segített és antibiotikumhoz jutatott TB és háziorvos híján. Egyelőre rendszeren kívüli vagyok sajnos. Szóval ma már birtokában vagyok a szükséges PENicilinnek és talán ez a kínzó baszás is elmúlik, csökken kicsit, ami emészt főleg torokban. Lassan megint beindulnak a mókusherék és elkezd záporozni a telefonos PEN fíling.
 
Akit érdekel, nézze, kövesse, mi mindent megteszünk!
 
 
Ez pedig a nem hivatalos, cenzúrálatlan STERNIZÁLTSÁJT

 

Címkék: pen2009

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr361082452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása