Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A kifakadó kalács

 2009.03.01. 17:21

 

Azt szoktam álmodni néha, hogy porhanyós lesz a térdem és valaki összemorzsolja, mint egy kockacukrot...
 
 A jó kurva anyádat gondolkodsz ilyeneken. Majd nem hajlok tovább neked és akkor aztán tolószékből szarhatsz nővéri segítséggel nagyfejű. 25 éve cipelem az ostoba testedet, kijárna már végre némi tisztelet és megbecsülés, nem pedig késő esti céltalan kocogások a porcaimat gyilkoló wink cipődben. Porhanyós mi... arcommal töröm szét a tököd mindjárt, itt lógnak pont felettem, ezt sose feledd. Te, akinek a combja, mint egy ötévesé, vádlija pedig mint a csirkéje, szerinted mennyire érezhetem köztük jól magamat? Senkinek nem kívánnám ezt az állást. A legszomorúbb kalács vagyok, mióta csak hajlik a láb.
TérdM
 
Ne haragudj kedves térdem, egy darabig nem futok, élvezd a szabadságot.
 
 
Egy perc erejéig mindenki ölelje meg a térdét.

Címkék: kitöréses agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr43973692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása