Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A varázslatos Myspace

 2009.02.28. 07:34
 
Remélem nagyot tudtok ugrani, hatalmas szakadék következik. Egy 38 éves csodát Kaposvárról, Emőkét ismerhetjük meg rendkívül érdekes képein és májszpész felületén keresztül. Egy szolid iwiw még csak-csak jól áll az idősödő korosztálynak, de ez nem vénnek való vidék.
 
Ha az ember nagyon akar, előbb utóbb összeszarja magát. Így történt Emőcike esetében is, akit egy májszépsz szörcsölés közben véletlenül fedezett fel egy kedves-lelkes Mongol kutató ismerősöm. Nos, ilyen egy modern anya aki nem retten meg a kor technikai vívmányaitól (internet)… és akkor nagyon enyhén fogalmaztam. Netre pattant szülő, aki viszonylag hülyét csinál magából. Vagy csak nekünk furcsa, fiataloknak ez az „idős” bundába bujtatott ifjúság?
 
 A Who I'd like to meet címke alatt igen érdekeset olvashat a kedves látogató, ha egyáltalán eljut odáig, én ugyanis a képeknél leakadtam és még mindig ott tartok, hogy fallosz alakú édesség… Csoki faszról hallottam már Pákótól, de hogy torta formájú pénisz… ej ez már nekem sokat megéltnek is sokk. Miért tesz fel egy 40 éves anya egy puding pöcsös képet?
 
 
Mindenesetre a kuki torta rendelése nagy bátorságra vall, amiből egyenes következik, hogy lenyeli.  Azt hiszem az oldalon fellelhető információk néha kicsit többek a kelleténél és igencsak megmosolyogtatóak… Hiába a net már nem csak a húsz éveseké, csak valamiért nekik jobban áll.

 

Címkék: agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr32970768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

keresztenyAkos 2009.03.04. 19:01:43

Ezt még annyira visszakapod, rendes rosszul lettem mikor megnéztem...
süti beállítások módosítása