Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megjött a menzeszem

 2009.02.25. 00:21

 

Bajnokok ligájának estéje, zsufolt kocsma, EGY sör. Inter szenvedés, „mankeszter” sziporka majd fordítva, végül igazságos 0-0. Leszartam a meccset, nem érdekelt, pedig aki ismer tudja, hogy egy fanatikus Inter rajongó vagyok, számos mezzel, ereklyével felvértezve. A mai az a tipikus mindenki bekaphatja nap, amikor semmi sem jön össze, amikor bármit mondasz az ellenkezője sül el majd veszekedésbe torkollik és ügyeletes fasszá minősülsz ( nem a pozitív értelemben).
 
Ezeken a napokon a nők menstruálni szoktak, de mivel nem dől literszámra ágyékomból a stuka nehezen tudom ráfogni a menzeszemre. (Van férfivérzés is, aranyeres vég Béla tüsszögése ami az erőltetett barna mackók kitelepítésénél jelentkezhet.)
 
Egy szóval ez nem az én napom, megjött a mikulás vagy valami hasonló és ellenségem a világ, szürkeség van, szar az idő, latyak van, egy sört ittam csak, nyakunkon a válság is…
 
 
Talán holnap jobb lesz… szebb álmokat.

 

Címkék: agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr24964275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása