Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

David Hasselhoff

 2009.01.31. 15:08

 

Ó hát ki tudná elfelejteni ezt a szőrös majomembert. Májkell Nájt, nem csak egy kiló farhát. K.I.T kapcsolj SPM fokozatra!!! Pajtás, turbó meghajtás. K.I.T keres? Kérem, magát, kit? És ez még csak az egyik élete két főműve közül. A másikat is nyílván mindenki ismeri. Hát persze ki ne ismerné a macsó vizimentő kapitányt, a nők szőrös bálványát, Mich Buchannon-t. Nyugodtan kimerem jelenteni, hogy a Baywatch-ban ő volt a legcsúnyább, persze biztos az elévülhetetlen színészi képességei illetve végtelen sármja győzte meg a castingot, hogy neki bizony helye van az izmok és feszes csöcsök napsütötte világában. 11 éven keresztül mentette a balfasz fuldoklókat a karizmatikus séróbáró közben pedig szarabbnál szarabb z kategóriás tv filmekben és mozikban szerepelgetett. Újabb amcsi hullócsillag.
 
K.I.T., várj meg itt
 
Az utóbbi években nem sokat lehetett hallani róla, képernyőn látni meg aztán pláne nem. Tipikus esete a kiégett Hollywoodi sztároknak, akik szétisszák és szétdrogozzák az agyukat, miután kikerültek a filmes világ látómezejéből. Lecsúszott, alkoholista lett, de vigasztalhatja a tény, hogy nincs egyedül, a hírességek társadalmának 90%-a osztozik hasonló problémákban. A többség persze a magánéletére nehezedő nyomás miatt kábítja magát a különféle szerekkel. Májkel egyszerűen megunta a mellőzöttséget, K-I.T. is elhagyta, az emberek megtanultak úszni, nincs már rá szükség, ezért találta meg a boldogságát a pohár mélyén. Nem ítélhetjük el csak azért mert alkoholista, a szesz nem válogat, a sztárok is emberek, csak annyi, hogy valamiért jobban felkapják rájuk a fejüket az emberek mint amikor engem látnának részegen.
 
Sokan ismerik már ezt a jelenetet, nekem tegnap sikerült megtekintenem a teljes videót és mit mondjak rég láttam már ennyire részeg embert. Próbáltam megfejteni mit morog a bajsza alatt de  egyelőre nem jutottam sokra, akinek sikerült valami értelmet kiszűrnie szóljon mindenképpen. Szegény kislánya biztos nem ilyen apáról álmodott, aki a Béjvácsban még szívtipró don hónajként működött, a Knight Riderről nem is beszélve, most pedig szétesve, félmeztelenül egy hamburgerrel viaskodik... Hát ezt dobta a gép. És ezúton is köszönjük, hogy feltetted apádról ezt a kiváló család „idillikus” anyagot.
 


 
2006-ban volt egy viszonylagos visszatérése a Távkapcs című Sandler őrületben, amit én nagyon csípek. Baromi jó szerepet kapott és szerintem kurva jól állt neki, meg hát azt se felejtsük el, hogy kitűnően megoldotta feladatát. Vannak még Májkelnek tartalékai, csak hát a pia azért rendesen emészti képességeit. Kellenek neki a jó szerepek és akkor nem veszik el imádott Mitch bácsink. Szóval Távkapcs, és a szexmániás főnök, akit felpofoznak és akinek belefinganak a szájába. Zseniális jelenet, hányszor szeretnénk mi is egy hasonlót cselekedni a gonosz főnökséggel…
 


 

Címkék: mozibuzi

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr20914353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dudi 2009.01.31. 18:57:45

Esetleg valaki végigvitte a Red Alert 3-at? :D

portis · http://www.online-szallas.com 2009.01.31. 19:40:49

Hogy a fenébe áll a haja ennyire belőve még beton részegen is ?

Nem vagyok fideszes 2009.01.31. 20:23:34

"félmesztelenül"

B+, helyesen írni kéne első körben megtanulni, aztán publikálni.

Egyébként igazad van.

replugged 2009.01.31. 20:44:02

"persze biztos az elévülhetetlen színészi képességei illetve végtelen sármja győzte meg a castingot"

Ha írsz valakiről, akkor legalább próbálj meg tájékozodni előtte, az internet korában ez nem olyan nagy dolog. Egyébként ő volt a producer, író stb. Javaslom IMDB használatát.

Amúgy tényleg gáz a tag.

Glupek 2009.01.31. 21:09:43

Há vazze, ez az egész iromány gáz! Mi történt? Most jutott el a faludba az internet? Jesszus és ez index főoldal. A részeges videó csak legalább 3 éves. Az említett személy legalább letett vmit az asztalra, veled ellentétben... Inkább ne írj blogot. Szolgáld azzal a jobb világot!

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2009.01.31. 21:15:49

@replugged: ja, ő volt a producer.

@Lófasz Hadnagy: igazad van, "félmeztelenül" a helyes.

fingfelelős 2009.01.31. 21:25:04

Az eddigieken túl:
- nem kit, hanem K.I.T.T.
- ez az ember forradalmasította a tévézést a Baywatch című sorozattal (előtte egyetlen műsor sem épült kifejezetten és nyíltan a "nagycsöcsű csajok fürdőruhában" receptre)
- a 80-as években sok embernek volt ilyen haja, igaz ettől még kurva vicces :)
- ő legalább próbál kezdeni valamit a szeszfüggőséggel

kinot 2009.01.31. 21:33:52

"Buddy Stern vagyok, zsidó származású magánnyomozó."
-hopp, egy index főoldal...

RustySpoon (törölt) 2009.01.31. 21:48:08

Mi a cikk monadnivalója?? Ezt mindenki tudja erről a szerencsétlenről.. a video évekkel ezelőtti.. azt hittem lesz poén.

Buddy Stern · http://stern.blog.hu/ 2009.02.01. 01:43:21

@RustySpoon: Az nincs, nem szoktam arra törekedni, csak írok mert muszáj. Eszembe jutott Májkel és én leírtam pár gondolatom róla. Néha egyébként van poén is, nagyon néha. Attól, hogy régi még lehet róla írni, időnként fel kell eleveníteni az emlékeinket róla

Buddy Stern · http://stern.blog.hu/ 2009.02.01. 01:56:17

@replugged: imdb-ből szoktam meríteni a tudást, és ahogy látom David csak két részt írt, illetve kettőnek volt producere, ennek pedig nem tulajdonítottam akkora jelentőséget, mivel a sorozat ha minden igaz 221 részből áll.

Buddy Stern · http://stern.blog.hu/ 2009.02.01. 02:02:14

@Lófasz Hadnagy: Tény, nem tudok helyesen írni, érettségim is csak kettes lett magyarból. A Word helyesírás ellenőrzőjére alapozok általában, ez van.

Igyekszem fejlődni és behozni a lemaradásom...

Buddy Stern · http://stern.blog.hu/ 2009.02.01. 02:06:24

@fingfelelős:

Kit érdekel:)

Jó igazad van tényleg K.I.T.T. majd átjavítom ha ez szemedet szúrja.

Ne viccelj ebben a sorozatban láttam életemben először melleket. És ráadásul milyeneket és mennyit...

Buddy Stern · http://stern.blog.hu/ 2009.02.01. 02:24:17

@G. atya: Nézd, én nem akartam sose, hogy kikerüljek indexre, főleg ismerőseim barátaimnak írok, persze jól esik ha mások is olvasnak

Lehet, hogy egy foskapszula, vannak jobb írásaim is talán amik lehet tetszenének, nem tehetek róla, hogy ez lett beindexelve...

Az meg,hogy 3 éves a videó, úristen akkor mi van? Most már nem is írhatok róla soha többé, szeretek nosztalgiázni.

Nem értelek komolyan...mit kéne nekem letenni az asztalra? Tudtommal kritikát bárki írhat bárkiről bármiről, de nem is annak szántam, csupán tegnap megláttam a részeges videóját MEGINT és eszembe jutott pár gondolat róla ennyi.

Remélem sokáig megőrzöd ezeket az egészséges szurkálódásaid, a világnak szüksége van az ilyenekre, hogy a földön maradjon és ne szálljon el rózsaszín ábrándokba.

Buddy Stern · http://stern.blog.hu/ 2009.02.01. 02:26:15

@kinot: Ez miatt miért lehet kikerülni? Ez az igazság...
süti beállítások módosítása