Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Helyzet van!

 2009.01.20. 18:19

Csizmaszoft

Beülünk egy kocsmába, mert mi dolgunk lenne hétköznap délután kettőkor. Vizsgaidőszakos zombi egyetemisták kóvályognak a városba, nem esik a hó, vizes a szőnyeg, de minket semmisem érdekel. Szóval beülünk egy hangulatos krimóba, és lassan elkezdjük a tudást nyelni, sárga szénsavas patakokban. Még a második „könyvvel” sem végeztünk, amikor odajön egy viszonylag tehetséges lány és a megáll előttünk, rám néz, és megkérdi: Rászarhatok a talpadra? Rögtön kiköptem a sört a padlóra, orromba is jutott pezsgés, nem kevés, amitől könnyezni kezdtem. Vártam, esetleg kifejti a szépséges talpfosó, indítékának okait, de sajnos több értelmes szó nem jött ki szájából. Ezért nem is tudtam hirtelen, mihez kezdjek. Szépen illedelmesen megköszöntem neki kellemes társaságát majd nyugtatólak legurítottam két felest és elkezdtem töprengeni, hogy vajon miért támadt le fényes nappal, egy zsúfolt szórakozó egységben e békés, ártatlan teremtés. Lehet, hogy ez a csaj volt az, akit pár napja elintéztem mámoros állapotban, és másnap pedig még fel sem hívtam? Lehet… az arcára nem emlékszem. Úristen, szegény. De ki babrált veled az élet Bözsi! Akkor sem kéne ennyire túlreagálni, meg láb összepiszkításon gondolkodni... süllyedhet ennél mélyebbre egy nő? Kétlem.

 
 

Tudásért jöttem, szarral távozom. Mi ez már? EKF szele cirógatta arcomat…

 

Címkék: agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr64891644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása