Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kínzó Fosizó

 2008.12.06. 14:38

Be Source

Görcsben ténfergő testem, csilingelő golyszik, izzadó fapuma. Ennyire talán nem rossz a helyzet. Most már érzem a végét. Nincs értelem, csak ha beképzelem. Véletlenül sült el az agyam, nincs rá ok se cock. Észnélküli rohanásba kezdtem, nincs fék, se kék. Csak egy csupor mézédes foskapszula. Szádban olvad, mint a mogyorós kaki, selymes, lágy cím nélküli, alattomosan kúszik egyre beljebb, s fájni fog mikor egyszer kiszabadul az esszencia. Belülről kifelé, te kiflit rágcsáló kripli ezt megemlegeted majd egy darabig. Fájó szívvel fog robbanni a bomba, testedet szar járja át, fosol mert még új a farmerod. Ne késlekedj, erezd el a galambot, szárnyaljon a kis hamis büdösséges hatalom. Add meg neki az érzést, kényeztesd a bokszert. Gyerünk mi lesz már, kakakapitány! Az első tisztet a hídra, jéghegynek ütközünk!!De szövetnek mindenképp! Becsapódás, 5,4,3,2,1………BOB. Na, látod? Megmondtam, hogy sikerül. Krémes forró élvezet, mi ruhádba vétkezet ezek után kimosni, nem ér. Legyen emléked a szar dolgokról is te kretén.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                      Egyet se félj kis komám, sit happens
         


Címkék: kitöréses agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr74807717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mágnes88 2008.12.07. 20:37:08

Buddy én vagyok a magányos nő a pult végén!!(de nem a nemibeteg kategoria)
Buddy egy östehetség aki nekem Frodo marad mindig:)
Nekem a legjobban a faleveles morzsa tetszett.Ez most megérintett de tényleg.Szuperjok a szojátékaid és imádom az ösznteségedet és a fosos sztorikat hisz lételemünk a kaki!Remélem sokan magukra ismertek általad:)
süti beállítások módosítása