Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Búshlakodni jó

 2008.11.21. 19:48

Amerikai Szépség

 

(Kampány dal, Előadja: Bús György, Írta: én, Rendezte: az élet)

 
 

Bush-lakodni bizony kár,

Az a több millió liter víz csak rátok várt.

Kicsit későn érkezett a segítség

tudom, elkúrtam megint én.

Most viszont a változás garantált,

minden család kap egy-egy malackát.

Ünnepeljen hát mindenki velem,

ha nem, a segélyszállítmányok késését rátok verem.

Előttünk csodás jövő áll,

ezért sírni már nem muszáj.

Nem mondom, hogy mindenki faszán járt,

hisz ezernyi négernek kellett elhagynia hazáját.

De felépítünk megint mindent újra,

ne habozz hát, s szavazz végül Bushra.

 

 

Címkék: politika

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr56781799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása