Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Felülírás

 2014.03.26. 12:32

Olyan elementáris erővel basztam be pénteken, hogy sikeresen feltéptem egy régi sebet, állat módjára viselkedtem és természetesen több napra leamortizáltam fonnyadt kis testemet is. A seb természetesen egy punci, illetve annak számomra kedves alkatrészei. A nő gyötrelmünk forrása lehet, ha hagyjuk. Részletesebben nem írom le a történetet, ekézni sem akarom a gyengébbiket, egyszerűen arról van itt szó, hogy hibáztam, megszegtem a feledés drága szabályát. Ismét találkoztam vele. Most pedig tizenéves ficsúrként szenvedek, aki hiú ábrándokat sző egy elérhetetlen oldalbordáról, s elvakító rózsaszín felhőben fuldoklik távol a racionalizmus szilárd talajától, mintha szükségszerű lenne a totális megsemmisülés egy olyan lény kedvéért ki amúgy le se szarna. A szerelem a lélek ópiuma lehet, függőségem mar belülről.

Címkék: agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr385879703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása