Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Miért jó lenni?

 2013.09.10. 14:09

Szeretek kiabálni. Szeretem a chipset, az ágyban majszolni és a sok kis lehullott darabon hancúrozni. Szeretem kihúzni a szálkát az ujjamból, olyankor megkönnyebbülést érzek, mint amikor kakilt az ember. Tehertől szabadul. Szeretem elolvasni a könyvek borítóját és az előszavát. Szeretem a szúrós sövénybe mártani a kis tökeimet. Szeretem ha néznek közben. Szeretem ha egy légy mászkál a lábamon. Csikál. Ha lepetézik azt nem. Szeretem az EFFETES parizert. A sajtburgert kólával. A nyárfákat. A másnapokat. A benzin szagát. A nő illatát. Nyakát. Kis kezeit. Mellbimbóit. A gyönyör oltárát. A májast. Szeretem a stifoldert és a zsíros kenyeret. Szeretek hóban fetrengeni, józanul is. A sört. Vodkát. A mámoros utazásokat. A büfé padlóját. Szeretek pókot ölni, darazsat. Szúnyogot lecsapni. Szeretem a Pöttyös Gurut. A tv-met. A filmjeimet. A szelet, vihart, hűsítő esőcseppjeit. A tonhalat. Pizzát, lángost sok foghagymával. Szeretek csak úgy lenni, nézni ki a hülye fejemből, baromságokon gondolkodni, baromságokat írni. Komolytalanodni. Nyomot hagyni. Puszedlit enni.

Címkék: agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr925505921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása