Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Koppernikusz szopjevatórium

 2013.03.31. 00:10

Felelősségvállalás. Itt tartok. Jobb volt tét nélkül. Felelősségvállalás. Most akkor teljes értékű felnőtt leszek? Számít valamit? Nagy ember leszel bodri. Lehet, hogy ezek után többen fognak velem beszélgetni? Ha mondok valamit meghallgatnak? Változni fog bármi is? Lószart. Mégis fura. Eddig mindig a lehető legegyszerűbb, legkisebb felelősséggel járó dolgokat kerestem. Észrevétlenségre törekedtem. De most erőt kaptam. Hatalmat. Mások életére törhetek. Embereket ölhetek egyetlen pendítéssel. Kinyílt egy eddig ismeretlen kapu. Had bújjak át rajta. Hes hes hes hes hes. Flash. Szakadó emberi testrészek és bíborszínű horizont. Nem tudom. Előrébb jutottam a képzeletbeli társadalmi ranglétrán? Vagy ez az élet természetes velejárója és megint túlbonyolítom a semmit. Kicsit úgy érzem elárultam saját magam. Feladtam a lázadó eszméket. Kurva Bádi. Kurva lettem. Pedig alig nyomtam a gázt.

Címkék: agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr335185077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása