Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nedv

 2013.03.15. 00:28

Szeretek kiabálni. Egy ordítás vagyok. Hangfoslány. A lány fost tán. Helytelenül. Értelme nincs. Koszti Drazsé tudta mi fán terem a szerelem. Körhintán. Én a dodzsemre szavazok. Most mindenkit összezavartam. Tudatom torzult állapotában jelent megnyugvást. Ejakulálást, nem csak szellemben, testben is. Ahogy egymásnak pattanunk a vasfoglalatban. Visszaverődünk, mint béka a bézbólütőről. Önfeledt boldogság. Kibaszott zúzda. És ráfoghatom a nyuszira. Cirkuszt a népnek. Ez kell nekünk nem áfa csökkentés. Szórás szabadság. Mennyei porod oda szórod ahová csak tetszik. Terjeszkedj, mint a multik. Bazd meg a mikulást, ha úgy tetszik. Az se baj ha nő. Nem kell korlát. Azon csak átesni lehet. Hisz alap, hogy nem vagy józan. Mert az elszomorít. És ki akar szomorú lenni a kapitalizmus lágy hüvelyében. És ki akar szomorú lenni a kapitalizmus lágy hüvelyében. DUPLADINAMIT. Éden. A kulcsszó. Éden.  Bármi lehet. Akármi. Csak boldog legyél, lazán, faggyúmirigyeidet nem állandóan nyomkodva. Menni fog.  Many fog. De nem nekem. Nekem fitymaszűkület dukál. Regina

Címkék: agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr715135528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása