Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A lelecsózás fogalma

 2009.11.11. 16:22

 

Amennyiben A és B között kisebb, mint 5 kilométer a távolság a gyaloglást választom. Nagyobb távolságokra ott a vonat illetve a busz. Mindkét eszközön számos élménnyel gazdagodtam az évek során, és mindkettőnél akadt egy-egy maradandóbb élmény is.
 
Egy szép nyári nap épp Pécs felé tartottam busszal a Balatonról bátyám társaságában. Tikkasztó nyári meleg, lég kondi híján semmi levegő nem volt, csak zötykölődés és szauna. Sosem szoktam rosszul lenni buszon. Egyszer csak bátyám eléggé elgyötört fejjel papírzsepit kért, ám én csupán néhány szalvéta foszlányt tudtam adni neki a lekváros kenyér csomagolásából. Elfordultam, bámultam a tájat és közben azon gondolkodtam, hogy vajon minek kell neki szalvéta. Bukkanó, majd egy enyhe köhögésszerű hang. Hirtelen melegség lepte el a combomat. Megfordulok és mit látok? Lecsós üléstámlát, szalvétadarabokkal tűzdelve, saját ágyékát illetve bal lábamat paprikás mázban. Darabosat köhögött, a szag elviselhetetlen volt. Még a kártyát is lerókázta, amit néhány órával az utazás előtt vettünk, és ami akkoriban igen nagy ritkaságnak számított. Megállt a busz, leszálltunk nekiálltunk tisztálkodni az útszélén. A kártyát kidobtuk a kukába, menthetetlen volt sajnos. Aztán hirtelen becsukódott a busz ajtó és elindult. Integettünk kapálóztunk ordítottunk, mire észrevett minket a sofőr. Felszálltunk kérdően ránéztünk a sofőrre mire ő csak annyit mondott: Hát azt hittem itt jó lesz nektek, a rókáknak az erdőben a helye. Anyád, így büntetsz mert összeokádta a buszod? Majomgeci.
 
 http://zsuzsi77.blog.nlcafe.hu/files/P1020947.JPG
Hányásként sem rosszabb látványa
 
 Továbbmenve hátra a helyünkre minden egyes utas aki mellett elmentünk egy zsebkendőt adott, nem győztem őket elvenni. Hacsak tíz perccel korábban adták volna, talán jobban felfogja a lecsót. Visszaültünk, megnyugodtak a kedélyek, hazáig már problémamentesen utaztunk. A parasztelosztónál szüleink vártak és én, mint jó testvér rögtön azzal kezdtem mikor megláttam őket, hogy az András szétokádta a buszt és tönkre ment a kártyám. Rövidesen a feldúlt busz sofőr is csatlakozott a családi idillhez és megkérte anyánkat, hogy szépen takarítsa ki az összeköhögött üléstámlákat. Mutter szó nélkül ki is takarította, a busz sofőr pH értéke helyreállt és mindenki békében térhetett nyugovóra. E kaland óta nem eszem meg a lecsót és rettegve szállok buszra, attól félve, hogy valaki ismét lelecsózik, ezért ha bárhová megyek mindig viszek magammal zacskót.

 

Címkék: agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr51518145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stopli 2009.11.13. 19:23:56

nekem öt éve egy barátnőm kihányta a fél órája belelövllt gecimet a simontronyai volán buszon.. csuklani kezdett a nunija a buszon, először azt hittem hogy az ülőke nyikorog furcsán, aztán kért tőlem egy tampont, és amikor vonogattam a vállam, papírzsepkkel is beérte volna, de mire odaadtam, erősebben spriccelte ki a félrecsúszott tangabugyiján át a szemben ülő néni sztk-szemüvegére, mint, ahogy én belé..

rögtön gondoltam, hogy inverz kompressziós vaginagörcsöt kapott..

szóltam a buszvezetőnek, hogy álljon meg, mert inverz kompressziós vaginagörcse van a barátnőmnek.. rendes volt a sofőr, rögtön hozta a mentődobozból a geciszivató pumpát, az utasok közül is voltak setgítőkészek, nyomták a hasát pulzálva, egy pörgekalapos paraszt bácsi a barátnőm vébelébe is felnyúlt, és onnan nyomizta kifele ritumusra a szmötyit, mire megérkeztek a mentők.. mondták, h csak a pincehelyi kórházba tudják vinni, ami 2 óra is lehet, úgyhogy inkább kiszívják szájjal a maradékot..

a bátyádnak nem szívta ki a maradék lecsóhányást a buszsofőr? nem volt a busz mentődobozában hányáskompressziós gyomorszippantyú?

Buddy Stern · http://stern.blog.hu/ 2009.11.14. 11:22:52

Ez az inverz kompressziós vaginagörcs nagyon komoly lehet. Teljesen random jön elő? Vagy kizárólag a simontornyai útszakaszok káros mellékhatása lenne?

Sofőr nem szerette a lecsót, megkérdezte lecsó kolbásszal vagy gyulaival készült e mire mondtam,hogy szar tescós műbelesből, így elmaradt a segítő szívás részéről. A mentő dobozba csak análszippantyú volt fosósoknak. De mivel televolt rászáradt gittes kukoricával úgy gondoltuk azzal nem végzünk gyomor szivattyúzást. Szerencsére volt nálam egy Kiszel Tünde naptár, még áprilishoz sem értünk mikor a bátyám a legutolsó lecsó paprika egységet is kiböfögte.

Érdemes lenne minden mentődobozt Kiszel Tündés naptárral ellátni.
süti beállítások módosítása