Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nyári agymorzsák papiron je

 2009.08.31. 14:28

 

...Faszom tudja, volt, amikor két órán keresztül egy büdös vendég nem jött be. Persze, hogy untam magam. Köcsög rájsz fm-et hallgattam, ha meguntam a diumdisumot Petőfire tekertem át, persze az sem volt jobb. Szóval volt az a temérdek fölösleges időm, találtam pár cerkát és neki álltam rajzolni zenére. Utoljára akkor rajzoltam mikor még nem díszítette szőr a pöcsöm vidékét, amikor még nem jött az a kellemetlen tejszerű folyadék a csőből miután elmentem. Értelmük nincsen, de ha nagyon akarunk, rátalálhatunk a művészetre a sűrű grafitvonások között… Kiállítást egyenlőre nem tervezek...
 
 
Szárnyasribanc Kezeskedik
 
Ádám Almája
 
Gyíknyál
 
A Zapokalipszis Madara
 
Vég Bélának
 
Ámor Nyelve

 

Címkék: képtelenség

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr61350802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása