Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Visszatér, és?

 2009.05.08. 19:02

 

Betegség, hanyagolás. Blogol a faszom. Erre nem bebaszok. Ingyen egyenlőre, ajándék antibiotikum, újabb lökés a pusztulásba. Kikényszerítették belőlem a vadállatot, JACKson-t a vadállatot, a paraszt gecit, aki józan és nem fél a puncitól, se kimondani szóját. Nem a szóját, hanem a punci szót. Játékos vagyok még 39 fokosan is.
 
Kurvára meleg sört fogyasztottam. Lájtoltam mint egy buzi. Faszt szoptam ha úgy tetszik, de mégsem kaptam be tövig, csupán testemet kíméltem életre, ezért volt langyi a söri. Ettől még nem vagyok gáz, se gay. Állami segély, höhöhö. Kéjgáz, és gaygáz. Hmm. Az egyik nyugodtan lehet a punciszél, míg a másik gittes analorkán. Na mindegy. A láz az láz.
 
Már a buzi óvodásoknak is akad férfias játékuk. Barby helyett rózsaszín G.I.Joe. Imádtam Barbizni...mindig Ken-nel basztattam a szőke műanyag ágyékát.
 
Szóval négy napja sajog a nyelés. Ma a jobb oldalról áttevődött baloldalra a fájás, második dögrovás két héten belül. Alattomos body. Komolyan nem tudom mi zajlik a testemben de egy aljas geci ez a baci aki megszállt. Visszatérő nyűg, meglennék nélküle, kula. Köpködöm, mert nyelni nem jó.
 
Ma péntek, újra otthon. Félig gyógyultan 3 napos falusi kúra és YOUszarszagos levegő után újra Pécs és a betongettó szmoggal. Kurva sokan olvastok, és ez kurva jó. Szeretek kiabálni… már nagyon ki akarom próbálni a sunába suttogást (KIELÉGÍTELEK!), ha sikerül posztolom…

 

 

Címkék: agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr91110379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása