Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sugárterápia

 2009.02.15. 00:29

 

Egy éjszaka Pakson
 
Paksi mogyoró és párja Meli invitálásból ellátogattam az atomvárosba. Jöttöm legfőbb apropója egy állásinterjú volt a helyi Tescóban. Életem első állásinterjúja, nem volt semmi ötletem miként viselkedjek, azt meg pláne nem tudtam, hogy főleg hazudni kell a meghallgatás folyamán. Kicsit őszinte voltam, gyerek, fasz. Idézek a 15 percesre tervezett s végül 2 percesre sikeredett interjúból, főszereplő Zsóti a répa, mellékszerepben egy fiatal mirelitcsirke személyi igazgató és a kedves osztályvezető hölgy akit lehet, hogy szexuálisan zaklatnék:
 
Ők
Mesélj magadról
 
Én
Hát, nincs sok tapasztalatom az ilyen jellegű dolgokban…. TTK-ra járok Pécsre, számtech-technika szakos tanárnak….ő mit mondjak még?
 
Ők
Miért pont a Tesco?
 
Én
Hát ő… nem tudom
 
Ők
Miért nem Pécsen keresel munkát?
 
Én
Hát ő… nem tudom.
 
Ők
Mik a céljaid?
 
Én
Hollywood…
 
Ők
Jó, köszönjük szépen majd értesítünk.
 
Nők....
 
Lehet, hogy nem vesznek fel. De hisz nem a részvétel, hanem a fontos… Jó izgultam kicsit, nem számítottam két nős kihallgatásra egy szűk cellában, gáz volt kicsit a műsorom, nem is lesz meg az álom meló. Elcoteq sincs, semmi sincs. Marad a csóróság és világvége, kiszáradt nyolc napos kifli mellé avas csapvíz.
 

Tescó gazdaságos egeres szeletelt kenyér

 
A TELE PAKS, városi tévénél töltött órákat viszont nagyon élveztem, dolgoznék is ott szívesen, kellemes munkatársak, fasza hangulat, rengeteg munka. Sajnos ott nem volt felvétel, így csak vendégként élvezhettem a vizualizált miliőt. Érdekes két forgatáson vettem részt, az elsőt egy általános iskolában rendeztük (állvány cipelőként voltam jelen) le kb. 5 perc alatt, két alany, két gyors beállítás, 3 kérdés. Az esti kaland kicsit húzósabb volt, legalábbis ami az időtartamot illeti, a munka itt sem volt több mint hallgatni és figyelni az okosságot. Két költő önmegvalósító agymenéseinek lehettünk a részesei, akik bizony tényleg „mélyen” átélik az élet alapélményeit és amiről kiderült, hogy az egyik legunalmasabb, legszarabb munka a tv-nél. Mármint nem a költészet, hanem ez a magazin műsor úgy általában.
 
Uránusz
 
Nos, valamilyen szinten élveztem ezt a dolgot is, a versek nekem analfabéta fogyatékosnak is tetszettek bár néhol erőltetett érthetetlen szófosásként éltem meg őket. A három órát viszonylag kínmentesen vészeltem át a két kollegával ellentétben. Este a sör hamar révbe ért, két órát aludtam csak, várható volt a korai öröm. Reggel 8-kor ébredés, majd buszra pattanás, 11-kor már a Pécsi csövesek ostromoltak befektetési tanácsokkal. Összegezve, Pakson lenni jó dolog, főleg akkor ha mondjuk a Tv-nél dolgozol és nem a Tescóba. A város kicsi, viszonylag nyugalmas, bár nem hétvége volt, illetve még amit megkell említeni az a sűrű esti rendőri járőrözés, a biztonság sose árt, különösen a mai késelős világban…

 

 

Címkék: agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr14943770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása