Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Munkahej!

 2009.02.01. 02:44
Nincs kenyér...
 
Munkát keresek, mert jelenleg egy szép kerek szám a bevételem, 0. Egyre közelebb kerül a hajléktalan élet, már nem szoktam a kéregetőknek sem adni, mivel tudom lassan nekem is szükségem lesz arra a huszasra. Ha csak nem ajánlanak egy minden igényemet kielégítő zsíros állást. Sajnos a körülményeket ismerve erre vajmi kevés esély van, talán csak annyi, mint Ferinek a kisebb orra. Nem baj, azért türelmesen várok és őrködöm a telefonom mellett hátha. Ma is nagy reményekkel vettem fel az ismeretlen számot amiről kiderült, hogy csak egy angol tanfolyamot próbáltak rám sózni. Anyátokat, kurva fontos hívást várok.
 

Mindenki engem akar…

Persze közben elkezdtem böngészni a guglit állásért hátha rossz számot próbálnak hívnak a leendő munkaadóim és nem érnének el. Egyelőre kevés értelmes hirdetést találtam, a zöme főleg távmunka olyan fajta hogy kereshetsz otthonról pénzt, csak küldj levelet megmondom hogyan. Apád. A kedvenceim a pénzügyi tanácsadós, és a különféle biztosítási munkatárs jeligéjű csodák. Jóllehet valakinek ezt is elkell vallania, különben honnan tudnánk meg, hogy melyik a megfelelő hitel ha a nettó bevételünk konvergál a nullához.
 
Találtam néhány érdekes témájú állásajánlatot is, egyik kedvencem a "Magánnyomozót, követeleéskezelőt keresünk" című. Baszki ezt én szívesen űzném, de hisz már űzöm is… Utána néztem mi fán terem ez a szakma és találtam egy képzést a FEEk-en itt Pécsett. 195ezer+
szakmai vizsgadíj és mindösszesen 300 óra szükséges a magánnyomozói papír megszerzéséhez. Még a hülyének is megéri nem hogy nekem, izgalmas, fiatalos, sztreccs, na meg persze jól áll az öltöny, mi kell még? ...Talán egy svéd gyártmányú péniszpumpa ...
 

Új James Bond fog születni, kiütném a nyeregből a köcsög cingár Daniel KÉRGET!

Egy a bökkenő, az a 195+. Mivel épp munkát keresek főleg abból az egyszerű okból kifolyólag, hogy lassan a pénztárcámnak a Tescós vécépapír is luxuscikknek számít… ami már tényleg a legalja. Ezért ez a nyomozósdi még várhat magára, előbb kirabolok egy bankot, majd elvégzem a képzést és elkezdek nyomozni a rablás után, kiderítem ki a tettes, és feldobom… magam. A milliós nyomra vezetői díjból leteszem az óvadékom és a maradék pénzből megszököm Japánba csipetszeműeket szúrni. Zseniális terv.
 
 
Ám itt a másik szenzációs, kihagyhatatlan állásajánlat. Légikísérő!!! Rohadt sokat ajánlanak 1400 - 2000 EUR /hónap + prémiumok + repülőjegyek alkalmazotti áron... Jézusom hamar csiliárdos lehetnék, 
a fellegekben érezhetném magam és csak az utasoknak kellene elmagyaráznom felszállás előtt, hogy ha lezuhanunk mennyire jól fog mutatni a mentőmellény a felismerhetetlenségig szétmorzsolt testükön. Jó néha ki kell vinni a mirelit kaját meg párszor megitatni a majmokat és ennyi. Ám sajnos nem tudom elvállalni ezt a melót, ugyanis nem tudok úszni. Várjunk csak, mi a tökömért kell tudni úszni? Hátha pont vízbe csapódunk, és megússzuk pár karcolással? Ez azért elképzelhetetlen. Nem sok olyat hallottam, hogy a stewardessek utasokat mentettek volna meg csodálatos szilikon mellúszásuknak köszönhetően. Sőt, vízbe csapódott repülőről származó túlélőkről sem nagyon hallottam. Biztos én vagyok a tudatlan, nem rég vezették be a netet a falunkba. Mindegy, lehet holnap beugrok a hullámba gyakorolni egyet, hátha számítanak rám ebben a magas pozícióban...
 
Nos, rengeteg lehetőségünk van, dönteni lesz majd nehéz. Nyomozni vagy repülni az itt a kérdés…

Címkék: agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr98915420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása