Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hajnali részeg cseh

 2009.01.11. 04:05

Kösz örülök BAZMEG!

Mi ez szint? Mi ez az alacsony részvétel irányomban, nem ehhez vagyok szokva. Bármennyire is fos vagyok, 20embernél többet érdemelnék óránként. Baszki ennél szánalmasabb nem volt még a statisztika. 18 látogató jézusom ezért nincs értelme írnom és frissítenem. Ááááá… kikészültem, jó nem csak azért mert részeg vagyok. A lány sincs a helyén, talán még utoljára meglelte a hungarikum valóját. Bassza meg. Milyen ez, Chemical Brothers-től száll a The Test és irtózatosan beletrafált mindenbe, a legistenibb csoda ami létezhet. Hallgatom és minden megszűnik, annyira reggel hajnali 4 óra van, de leszarom mert TEST és TEST és a kurva isten vásznat fest. Sugárzó dallam, ébren vagyok cica. Isteni jó, rohadjon el aki visszafog. Megint következik, milyen képet kéne vágnom, kínzó fosizó, úgysem emlékszem majd semmire baszki. Öklendező rókát is berakhatok és akkor mi van. Vigyél még hangjegyes, ez tökéletesen együtt jár velem. Győzike a rekedt csulájú sem érheti el fantázia ország határait annyira zene megy a tüdődben. Csodálj buzi. Ennél nem lehet nagyszerűbb az érzés. Szerelmes vagyok. Védtelen orchidea, szarsz az egészre, ennyit ér neked a védelem, kurva anyádat végtelen. Azért megölelsz egyetlen?

 

Címkék: elmebeteg

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr35870290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Buddy Stern · http://stern.blog.hu/ 2009.01.11. 04:36:51

Ne tedd itt a búzadarát Bodri! Tudjuk hogy selejt a szériád, visszakozhatsz, de inkább vállald be a faszt és nyugodj békében a lőccsel! Nem vagy több egy kartalan rozsomák pityergő emésztésénél. Vén csotrogány, húzz a faszba...
süti beállítások módosítása