Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A természetes fosolyért

 2009.01.09. 22:14

Bab
 

Együnk sok zöldséget és gyümölcsöt abban van a vitamin. És mennyire igaz. Kiskoromban pedig hogy húztam az orrom a spenóttól meg a sok gonosz főzeléktől. Gyümölcsöket sem fogyasztottam olyan hatalmas mennyiségben, egyedül a banánt ettem meg, azt is csak a bennem élő majomnak köszönhetően. Szeretnék visszatérni az égészség világába, narancsot kell ennem, kivit meg még egy csomó mindent, hogy helyre álljon eltévedt táplálkozásom. Mióta egyedül élek senki nem veszi meg helyettem ezeket, és mivel van egy enyhén lusta beütésem, ritkán jutok el zöldségeshez. Általában megvették a szülők, kirakták az asztalra, aztán egyed paraszt. Régen a mama mindig meghámozta az almát, sőt fel is szeletelte. Aj, gondtalan gyermekkor. Manapság már az alma beszerzése is egy kínszenvedés. De muszáj lesz kicsit felgyümölcsöztetni szervezetem, ugyanis néha bizony érzem a vitaminok hiányát. Nem csak a másnapok tűnnek elviselhetetlenebbeknek, mint régen, de a sima közérzetem is hiányt szenved némi nyomelemben. Érzem, hogy nem vagyok a toppon, a tavaszi fáradtság általában már tél elején jelentkezik. Friss paradicsom meg paprika kell. Rengeteg sok zöld, persze nem leszek vegabuzi, a hús továbbra is konyhaművészetem alapját fogja képezni.

World Peas!

Régen például nagyon utáltam a karfiolt, gyűlöltem, fintorogtam, hányingereztek szemeim látványától. Pár éve pedig megtört a jég és simán elpusztítom már a karfiol levest, öklendezés nélkül. Hiába az ember változik, egy finnyás utálni való gyerek voltam tény. Ha tovább is kitartott volna finnyásságom valószínűleg szó nélkül elgázosítottak volna szüleim. Egyedül a gombát nem eszem meg még a mai napig sem. Kurvára utálom, utálom az ízét, az állagát, ami kb. mint a kotoné, és utálom azt is, aki fogyasztja. Kampányolni fogok a gomba fogyasztás betiltásáért.  Miért kell megenni azt, aminek testvére a lábujjaidat cirkálja. Ízléstelen. Szóval a gombáért nem vagyok oda, de gondolom nélküle is szép teljes életem lehet. Vagy nem? Ne hazudjatok, rohadt gombalobbisták! Canestennel kenem be a világ összes gombáját aztán majd vakarhatjátok a kalapotokat.

Címkék: agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr93868288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása