Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szerelmes Shakespeare

 2008.12.29. 13:49

Jelenlét
 

Tudom, éreztelek. Téged, aki meghatározza a napjaim, s őrületben tart, láncra verő szerelem. Egy vágyat kergető, eszmét dédelgető ficsúr vagyok. Hirtelen termet ott az érzés, sátáni szúrás, örök élmény. Te mélyre hatolóan fellegekbe repítető váratlan, honnan eredtél utánam? A részévé váltam szürreális világodnak. Kérlek hunyd le szemed, hadd mutassak neked valamit, az életed a világom, bennem hallatszik tovább, a szimfónia mibe tested zenéje lett megírva, eggyé vált a mennyei hangjegyekkel, örökké ismert dallamaiddal, melyek megmutatják, e világ, szépséget. Gyönyörű vagy, műalkotás, szeretet vezérelte csoda, karöltve a földöntűli misztikummal mi oly varázslatossá tesz téged. Te voltál a kezdetem, te leszel a végzet, édes elmúlásom. Jelenként látlak fényben úszva, örök fényként lobogva a mindenség drága oltárán, és hálás vagyok létem minden pillanatáért.

 

Címkék: írói dallamok

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr2846882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása