Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hinni akarok!

 2008.12.23. 13:49

Egy zsákos, a messzi északról
 

Egy anya ingerülten a fiához fordul és bele ordít ártatlan hívő kis arcába: Misi, láss! Nem létezik Mikulás! Hogy válhatott ennyire könyörtelenné egy szülő. Elvette a gyermekétől álmait, szembesítette a valóság üres, szürke hitetlen világával. A gyerek lassan felnő, szemét és körmeit kifesti feketére, haját felnyírja, lenyalja…  Emós köcsög születet. Gratulálunk, öné az év Anyja díj!

Akár ezt is okozhatná Miki bá hiánya, de szerencsére ez a ritkábbik eset. Mikulás, az isteni csoki mágus, kinek sipkája az ördög faszánál is vörösebb, ki évről évre megtölti nehéz batyuját, majd útra kél a nagyvilágba. Hagyni kell érvényesülni őt a gyermek lelkében, miért ne hozhatná ő december elején az édességeket a kiscsizmákba. Én egyébként a mai napig kapok csomagot, persze nem a Télapótól, vagyis azt hiszem nem tőle.

Szilárd hitem meginogott idén, mivel kiraktam a csizmám és tartalmát Miki helyett néhány galamb töltötte meg. A reggeli mosolyom nem volt természetes. Kaksiba nyúltam, csoki helyett. Azóta nem szeretem a madarakat és rettegek, ha felettem szálldosnak.

De Télapó most rólad van szó, szeretnék hinni benned. Honnan eredhet ez a jóság?Tényleg képes vagy évről évre hű rénszarvasaiddal útra kelni a messzi északról ajándékokkal teli szánoddal és bejárni a világot? Kíváncsi lennék, közben fogyasztasz e forralt bort, vagy bármilyen gyorsítót… Nehéz elképzelni ekkora jótékonykodást szermentesen. Honnan indulsz, te pirosba öltözött kommunista? Lap vagy Lakk földről, mindegy ez úgysem RIMMEL.

Már azt hittem otthon felejtettem, boldog karácsonyt.

Képzeljük el azt, hogy hirtelen az összes kisgyereknek felnyitnánk a szemét, és közölnénk velük, hogy nincs és soha nem is létezett télapó. Mi történne? Valószínűleg tömeges öngyilkosságot követne el a 5-10 évesek közti korosztály és persze az a sok CSOKI MIKI ott rohadna meg a polcokon a boltokba. Senkinek sem lenne jó. Ez körülbelül akkora globális probléma lenne, mint a benzines autók helyett csak bio meg hidró meg egyéb meghajtású járművek használata. Nyílván itt is létezik a Télapó lobby a gyártók részéről. És amíg ez van, addig a Mikulás intézménye is ragyogni fog a polcokon, illetve a kisgyermekek ártatlan lelkében.

A döntés a te kezedben van. Gyermekednek vagy hazudsz (jótékony hazugságról van szó) és halomra vásárolod az akciós csoki bábúkat, vagy bevallod, hogy nem léteznek csodák, és a valóság rögös, száraz útjára taszítod már ideje korán. Én fokozatosan tenném a „kiábrándítást”, először csak a híres hó birodalmi csoki gyár létezését cáfolnám, majd később a szános rénszarvasos repülős házhoz szállítást, legvégül pedig Miki bá fehér szakállát kérdőjelezném meg, így a valóság már mégsem lenne olyan szörnyű és elviselhetetlen.

Hány millió gyermek várja jöttöd évről évre, miért vennénk el tőlük a reményt

 

Címkék: képtelenség

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr84838407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása