Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gyilkolásból Jeles

 2008.12.08. 14:10

Egy kis Kántor sztrájk

Volt szerencsém 2003 és 2005 között egy fantasztikus iskola hallgatójaként egy 180 ezer Ft-os, 2 éves intenzív CS képzésben részt venni. Hogy mi is az a CS? A Counter Strike rövidítése, egy számítógépes játék, FPS, gyilkolós lövöldözős, mindenkinek kiloccsantom az agyát, típusú kis fondorlat a Sierra- tol. HalfLife-ra épülő kiegészítés, multiba küldhető gigászi hentelés.

Tehát beléptem az iskola kapuin, és megismerkedtem a CS világával, szerencsére rutinos pc gémesként hamar elsajátítottam a technikát és halomra lőttem mindenkit. Két éven keresztül ez ment, reggel, olyan 10-11 magasságában bementünk, beültünk órára, és már jött is a kérdés, hogy nem Csézünk? Hát, hogy a picsába ne. Fejhallgatókat fel, és már indult is a játék. Szegény tanár nénink meg a táblánál pattogott, és némi tudást próbált préselni erőszakkal teli kis agyunkba. Nem a te hibád volt NENE! A rendszerben volt a hiba, nem kellet volna egész nap gépek előtt ülve tanítani minket… és persze az utánunk következő osztály még jobb technikát kapott és hozzá Half Life 2-őt Source-val, rohadjanak meg. A Comenius maga alatt vágta a fát.

Hogy mire volt jó ez az OKJ? Ha másra nem, hogy megtanultunk kurva jól Csézni. De ennyi pénzért vajon megérte e?

 Mi a nick-ed mama? Mindig is tudtam, hogy nem csak a fiatalok szórakozása....

És milyen idegesítő ha egy nyanyától kapod a Headshot-ot!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr16811036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása