Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Korai szag ömlés

 2008.12.06. 05:09

Fast, Very fast

Very vagy nem very az itt a kérdés. Mégsem az, csak valami jó címet akartam.

Hajnali 4.51. Nem tudok aludni, álmatlanul hánykolódtam, szerencsére a fal nem lett olyan. Büdös pálinka szag járja át a termet, nem tudok eléggé kiszelőztetni, érezteti bizony a délután még hatását. A szerkesztőségi pálesz kóstoló versenyt megnyertem. Persze, nem a fogyasztók kapacitását vettük górcső alá (akkor most nem lennék itt), hanem a szeszek fajtáit és minőségét. Mi nyertünk, Fütyülős Mézes Meggyes barátommal, akiről sokan nem tudták, valójában nem is pálinka csupán egy 30% pancsolt szeszes ital. Nem probléma, gyakorlatilag pislogtam egyet és hipp hopp üres lett az üveg. Ezért a jövőben nem szabad annyit pislogni…

Jár az agyam, nem tudom üresbe rakni, összevisszaság mámoros képzelgések, halálfélelem, szédülés, egy csipetnyi róka ajkaim határán, közben folyamatosan szúró fájdalom májtájon. Rá kéne eszmélnem, hogy már nem vagyok fiatal, és ma este megint teljesítenem kell. Ki kell józanodni, el kell űzni a másnapot, majd jöhet az újabb bevetés, talán Vietnám lehetett ilyen...

 Hálás lennék, ha most nekiállnál méregteleníteni. Satnya Teszt. Ez nem egy teszt, hanem egy szürreális gyötrelem, haszontalan húsgöngyöleg. Utáljuk a pálinkát.

 Lesz majd ennél jobb kép is ide....

Címkék: móka

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr17807072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása