Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Interem

 2008.11.14. 13:20

Levél a csapatomhoz


Hogy mit is jelent az INTER nekem. Pár apja újra van internetem így kedvenc csapatom ismét nyomon követhetem. És mit látok? Szemet éppen nem kápráztató eredményeket. Az utóbbi pár meccs egyenesen katasztrofálisra sikeredett… Enye benye, José bácsi kicsit embereld meg magad, és a csapatot. Jobbnál jobb játékosokkal tele tűzdelt keretnek a világot is le kellene győzni! Mi a baj? Talán az olasz kaja a gond? Küldök én disznósajtot, kolbászt, pöreszt vagy székelykáposztát magyarból, csak kapjatok erőre és alázzatok a pályán, mint tavaly. Hitem nem csökkent, a bizalom töretlen felétek. Persze megerősítésként jól esne, egy 5-0 ás siker mondjuk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Volt szerencsém megtekinteni a legutóbbi mérkőzést az Udinése ellen. Hát mák volt a vége. Nem mondom, hogy szarul ment a szekér, voltak pillanatok mikor odaszegeztük a kapujukhoz az ellenfelet. Sok helyzet, és rossz helyzet kihasználás. Annyira szomorú vagyok, hogy az egyik kedvenc játékosom Quaresma nem játszik jól. Pedig, az az isteni külsős tekerés, ami miatt az egész univerzum ismer és csodál. Remélem, hamarosan megtalálod góllövő cipőd, vagy legalábbis jobb játékkal leped meg alázatos híveid. Közben Javier Zanetti is megfutotta 600 meccsét az Interben. Gratula. Csodálatos, bárcsak maradnál velünk még ennyit.

Akit még megemlítek az Burdisso barátom, akinek kicsit kilóg a lába a csapatból. Ennek oka az ellenfeleknek ajándékozott ziccerek száma. Én tudom, hogy nemes cselekedet vezérel, mikor a gyengébb csapatot gólhoz segítesz. Egy irgalmas szamaritánus veszett el benned. Tisztellek emberségedért, de kicsit félre kell tenned eme nemes missziód és légy önző annyira, hogy csak a csapatunkat tartod szem előtt, na meg a 3-om pontot. Ha 4-5 góllal elhúztunk megengedhető, hogy adj egy vagy két gólt a szenvedő félnek, de addig ne, kérlek.

Kék fekete szívemet semmisem törheti meg, előre fiúk, mi szeretünk titeket bármennyire is szarul játszotok, szerencsére elég sűrűn van mákotok. Még egy döntetlen és szakítunk! Na jó, csak vicceltem, a humor az egyetlen fegyver a nyomorúságos időkben, vicceljétek meg ti is az ellenfeleket.


Egy fanatikus rajongótok

 

 

Címkék: sport

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr44768781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása