Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szikrázó Szakállak Estéje

 2008.11.11. 13:23

Szikrázó Szakállak Éjszakája.

Annyira vártam már a pénteket, egész héten rá készültünk. Izgultam is, hogy minden meglesz e, és rendben lezajlik majd az este. A szervezés jól sikerült, minden a helyére került idővel, bár a nagy igyekezetben a taxi mellett a füvön hagytuk a vándor ásót, szerencsére Csosza még időben visszament érte, és nem került idegen kézre. A poharak is csak később csatlakoztak a bulihoz emberi mulasztás miatt, ezért 7.47-kor muszáj volt meghúznom a meleg jégeres üveget. Ekkor még hűtő se volt.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

De aztán 8 után beindult a gépezet, jöttek az emberek futószalagon, fél 9 kor neki is álltunk hivatalosan is inni. 9 felé még nem eléggé ittasan kellett beöltözni, remegtem is, mint a kocsonya, talán más is. Az önbizalom teljes hiánya, illetve a fecske szorításában Szupermen zenéjére osontam be a terembe mindenki nagy nagy örömére. Az alkoholfogyasztás akadálymentesen zajlott, a már hűtött jégerek és egyéb rövidek egymás után gurultak le száraz torkainkon.











Ez volt az a perc, amikor megállt az idő, elértük azt a töltöttségi állapotot, amikor a téridőkontinuum meghajlott, és több óra elteltét érezvén megkérdeztem pusztán kíváncsiságból mennyi az idő. Fél 10 volt. Na, ne basszál fel, hogyan már? Majd eltelt megint rengeteg idő és fél 11 lett. Hol van még az éjfél, amikor a szülinaposoknak énekelnek… Nem bírom addig ki. Hánynom kellett, pulzált az agyam, ja és baromira izzadtam abba a szivacsos csizmás prémes szar jelmezben. Ez volt ám a meleg helyzet...











A szavazás időpontjára nem emlékszem, de a tisztasága megkérdőjelezhetetlen. Én csak 5 embernek mondtam kire szavazzon, és csak egy szavazó cetlit írtam át arra, akinek nyerni kellett. A bizottság elnöke ként jogomban állt korrigálni. Nyert Obama. BARACKOT a NÉPNEK!!!!!!!!!












 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sztárvendégünk, Paksi Mogyesz kapta a vigasz lapátot a legrosszabb jelmezért, amit Szabival ketten barkácsoltunk még délután, azzal a hátsó szándékkal, hogy biztos az övé legyen ez a fantasztikus tescos csoda.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Utólag megválasztottuk a legrészegebb embert, aki Béla úr lett, jutalma még nem ismert. A néhány kép és a video csupán silány másolata az estének, de talán adhat némi betekintést a hangulatba. Én jól éreztem magam, és többen is jelezték, hogy kiváló ötlet volt beöltözni, na meg persze inni. Ezért a nagy sikerre való tekintettel folytatása lesz a dolognak. Kb. egy hónap múlva, ha még élünk, rendezünk egy hasonló mókát, s Béla megint kidobhatja a rókát. A decemberi esemény témája, viselete még nem hivatalos, de esélyes a „Stricik és Kurvák Estéje” megnevezés.

 

A végén illik köszönetet mondani Makk Gábornak, aki biztosította a termet, az Univos rombolásra. Innen üzenem azoknak, akik ellopták a buli hűtőt, hogy rohadjanak meg. Továbbá köszönet a lelkes szervezőknek-segítőknek, Ákosnak, Csoszának, Pocinak, illetve a résztvevőknek, hogy jelenlétükkel emelték az est színvonalát.

Címkék: móka

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr50763339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása