Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Új hét kezdődick

 2014.04.13. 21:42

Amit pár napja elhatároztam, hogy vasárnapi hosszas, vidéki küldetésemet teljesítve megpihenek majd teremtő módjára sátáni otthonom forgószékében s megiszom ÖT darab sört alkoholista böszmeséggel kipipálva. Nagy betűvel a szám, mivel tudatosan iszom. Öt sör a mennyország, ami ezután jönne az minden bizonnyal pokolba taszítaná kis pára testemtelkem, a másnapról nem is beszélve mi velejárójaként emlékeztet, hogy a fellegekbe való emelkedés szükségszerű zuhanással is fog majd járni egyszer. Egy cékladobálásban viszont benne lennék most. Ésszel is lehet fogyasztani a lőrét ugye. Igaz, hogy ma hozzájutottam másfél liter igen fingcsiklandozó házi borhoz, ám ahhoz a serek után csak nem fogok nyúlni. Hát barbár vagyok é? El akarok ájulni é? Akarom holnap a kínzó macskajajkát a? Nem. Minden tekintetben elértem a kívánt állapotot. Több szeszre nincs szükség. Megállapításhoz jutottunk. Csapongok és ez sosem lesz szép irodalom akármennyire is olvasokk.

Címkék: agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr436026525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása