Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Retromozi - Mad Max 2

 2014.03.07. 12:54

Még a VHS korszakában váltam mozibuzivá olyannyira hogy naponta akár 2-3 kazettát is elhoztam a tékából zsebpénzemet nem sajnálva és persze többször is megnéztem őket. Nálam a 24 órás kölcsönzési idő maximálisan ki volt használva. Amíg a normális gyerekek nyáron a szabadban ugráltak én egy panelban aszalódtam herpeszes pofámat vakargatva miközben egymás után már harmadjára néztem nyálfolyatva az Independence Day-t. Imdb és az illegális torrent világ jóvoltából most kicsit nosztalgiázom.

Nem rég csirkeMelll Gibson posztapokaliptikus opuszára esett a választás egy esti filmezés során. Imádtam, még a gagyi narrátoros verzió volt meg nekünk. Igen hamar rongyosra néztük a kazettát. Az első rész nekem annyira nem jött be, a harmadik meg egy elképesztő nagy őrültséges fos volt. Kutyakonzerv, buzi bőrgatyások, bumerángos kis sátán, kibaszott sok homok és persze házilag tuningolt verdák. Gyermekkorom egyik meghatározó mozi élménye.

Egy kis nosztalgia az első részből:

 

 

Címkék: mozibuzi

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr305848455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása