Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ünnepper

 2013.12.25. 19:39

Heveny golyszi pain-re ébredtem éjjel. Néhány fordulás eréig bizakodtam, hogy alább vagy e tompa övalatti érzet ám makacsul tovább bénított. Mitől? Talán sok volt a bejgli? A fehérneműm tűnt szorosnak elsőre, fojtogatta őket, a drazsékat. Ezért úgy döntöttünk Bézillel, hogy megszabadulunk textilünktől s levegőhöz juttatjuk a megnyomódott balherést. Fellélegzett erszényem majd percek múltán már álomországban abálhattam a kengurukat tovább egy kies sváb falú mészárportáján mezítelenül. Ébredés pucéran, lepedőmet lerúgottan foltos ágyam melegében. Mennyei kelész. Karácony napja. Pucéran megölelni egy feldisszidált kari fát jóh szorosan. Tűlevél kontra bőr. Élek.

Címkék: agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr755708457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása