Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vidám vasárnap...szesszel.

 2013.05.12. 22:31

Nincs baj azzal ha bebaszunk. Felelőtlenség. Semmirekellőség. Talán. Mi van ha valaki megtalálta a célját és abba belefér a rendszeres elmetágulat folyadékos útja. Túlságosan kötődik a csövességhez a szeszmámor. A munkanélküliséghez, a kilátástalansághoz. Az életet értelmetlenül történő elpusztításához.  Igen. Sokaknak menekülés csupán. Vigasz. Az igazi valóságuk puha köntöse.

De vannak kivételek. Akiknek a mámzi több mint átmeneti véralkohol. Más. Nem azért iszom, mert boldogtalan lennék, depis, vagy alkoholista. Egyszerűen azért mert általa eljutok A-ból B-be, C-ről nem is beszélve… Józanul akármennyire is próbálkozom, csak toporgok egyhelyben hugyos gatyával herpeszes pofával a bidém peremén.

Nem hinném, hogy ez rossz. Nem kéne elítélni. Nem szabad. Ha tudatosan iszunk. És ez alatt nem azt értem, hogy megittam

háromsörtésmárérzemafejemezértelrágokegyperecetazutánmegbambizok.

Nem. Ez többről szól. Továbblépésről. Egyes emberek a hit által nyernek megvilágosodást. Én ittasan jutok fényhez. Bebaszva olyanná vedlek, mint akire józanul csak vágynék. Hozzáad. Nem elvesz. A másnaposság pedig tud csodálatos lenni, magvas gondolatok táptalaja. A sörrel felszabaduló endorfin nagyszerű dolog. Ki kell használni. Mert mit ér a magánnyugdíjpénztársegg ha vigyázzállásban feszültem egész életemben. Szabályok szerint szoptam. Nyeltem a társadalom keserédes nedvét és még pofán se basztam senkit úgy igazán. Hasonló élete van egy génmanipulált tojónak a csirkefarmon, csak annak nem turkálnak ennyit a valagában. Én megfordulok a karámban, ahol kaját adnak oda szarok, ahol a kulák vannak ott kukoricázom mert tudom, hogy a gyémántfélkrajcár pontosan ottaaaan terem. Erre kéne gombot varrni.

Nem érzem magam rongyembernek. Ítélkezni lehet persze.

iyengar_tadasana.jpg

Címkék: agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr785297354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása