Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mibökiazoldalad

 2013.04.27. 00:28

Ma néztem azt a részt a vészhelyzetben, mikor meghal Lucy Knight. Egyszer láttam csak ezt az epizódot, több mint 10 éve. Mégis kristálytisztán emlékeztem erre a jelenetre, de pl. az akkortájt végbemenő ballagásos időszakból alig maradt meg pár képkocka. Kivéve persze azt amikor is érettségi első napján bekellett kéredzkednem fosni egy vadidegen öregasszonyhoz iskolába menet.  Szóval mikor Cartert és a kis aranyos medikáját megszúrja az a geci Gattuso hasonmás... Micsoda dráma. Így kiírni egy főszereplőt. Akkoriban még nem volt szokás. Úttörő szerepe volt az E.R..-nek e téren. Aztán később a Lost rátett még egy lapáttal. A szeretetünket használják fel ellenünk.  Gnóm vagyok. Rám hatással voltak ezek a jelenetek. Meghatároztak. Hipochonder lettem. Orvos is akartam lenni egy időben. Egy Hollywoodi visszacsatolás vagyok nem több. Alig szívok kettőt a sörös dobozba már elfogy…  Most jön a megnyugvás rész. A zenék is sokkal lágyabbak lettek.  Már nem kiabálnak a fejemben.

 

er-lucy-knight_480x360.jpg

Címkék: mozibuzi agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr975248967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása