Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

De szép lett volna Montanában

 2012.12.31. 21:27

http://4.bp.blogspot.com/-W6S8cZf1EV0/Tkv2S-KhtJI/AAAAAAAAMoA/rm3PgAOmBLU/s640/Russia+during+world+war+2.jpg

Nem félek. Nem. Nem azért bujkálok. Magam vagyok. Fuss, rohanj. Meg se állj. Utolérlek, bárhol is vagy. Én vagyok, s nem lesz irgalom. Ha alszol a rémálmod leszek, ha ébren vagy eláll a lélegzeted. Nincs remény. Nincs megbocsájtás. Csak szenvedés.

Ne bántson kérem!

Író akartam lenni. Akit mindenki olvas. Költő kit mindenki idéz. Szerető kit minden nő imád. Élni szerettem volna.

Gyerek voltam.

 

 

Címkék: képtelenség agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr164989834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása