Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 

Gyanútlan ébredés. Kedves sms fogad. Még nem tudod. Még nem tudod, hogy ez egy geci szar nap lesz. Vannak jó és rossz napok, de a többség monoton, átlagos szürke aszalék. A rossz hírek felerősítik egymást, ha éhes vagy még markánsabb hatása. Egy rossz napban csak elbaszni lehet a dolgokat. Még a faszverés sem esik olyan jól. A pöcsöd is ellened… de akkor ki veled? A kurva isten. Nyílván még mindig szeret, különben már rég elgázoltatott volna egy szundikáló kamion sofőrrel. Küzdesz ellene, vagy elfogadod és megmártózol a szarban. Imádok lubickolni. Úszni nem tudó lusta ondó képződmény vagyok. Lehetne harcolni, de én inkább lemerülök és nyelem tovább az irgalmatlan fost, mert én azt szeretem. Ne vegyek levegőt? Ahhoz túl önző vagyok. Megvárom míg valaki megváltó pisával mossa le arcomról a sarat. Aztán tart ameddig tart a tisztaság. Végül újra lemerülök, szarba nyakig. Csak nehogy megunjatok levizelni...

 

Címkék: agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr621599796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása