Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szezonzáró gondolatok...

 2009.06.06. 22:58

 

Holnap reggel elutazom Balatonra és ott fogok tevékenykedni remélhetőleg szeptemberig. Blogomat hanyagolni fogom, ám ha lesz érdekesség igyekszem valahogy frissíteni a nádasból. Inni fogok kurva sokat, és remélhetőleg baszni is. Nagyjából ezek a főbb aspektusai az soron következő nyaramnak, emellett továbbra is cél a túlélés az élvezetek hajszolása mellett. Meghúzom a testem, meglássuk mit fog bírni idén a haszontalan, bár tavaly megemberelte magát és minden nap sörnek, jégernek adott átmeneti otthont szinte minimális károkkal… Szóval reménykedem.
 
a virtuális csöcsöket élőkre cserélem
 
Tavaly október 9. kezdtem a blogolást. Azóta közel 400 poszt készült, több tucat kép, videó és agyfasz írás. A blog indulása óta 23707 PI-m (oldalletöltések száma) volt. Május 18. írásom volt a legnépszerűbb 5895 oldalletöltéssel és 3560 látogatójával. Legtöbbet ugyebár az index.hu hivatkozott rám, meg a gugli. Legtöbb keresőkifejezés a picsák volt. A látogatók 92%-a winfost használ és 58% Firefoxot. A képernyőfelbontás-statisztika alapján az emberek 39% 1680*1050-ben (ahogy kéne) nézi a blogot. Az utóbbi 30 nap átlagos látogatószám 290 volt.
 

 elég rendesen kifacsartam a zagyamat, pihentetnem kell...
 
Nagyjából ennyit a számokról. Nyáron igyekszem feltöltődni, és még több faszságot összeagyalni a világ elemeiről. Kalapurat is rendszeresen karbantartom. Szóval megleszek, tényleg. Én… Kérlek, ne nézz így. Ez olyan nehéz nekem istenem… ne nehezítsd meg kérlek. Ez… én, én csak azt akarom mondani, hogy… szóval ha nincs nő, akkor baszhattok csirkét is. A lényeg, hogy mindig ki legyen ürítve a zacsi és ne feszülten vessétek magatokat az életbe. Ígérjétek meg, hogy mindig kiveritek a barátok közt előtt és után. Szeretlek titeket kispöcsök.
 
Akinek véletlen olyan perverziója támad, hogy meg akarna látogatni, netán beköszönni vagy elküldeni személyesen a picsába az ebben az utcában keressen egy ovális büfét: BUDDY PLÉSZ

 

Mindenkinek kellemes nyarat és boldog újévet!

Csoki

 

Címkék: agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr101168301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása