Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

PENEND

 2009.04.27. 13:18

 

Mintha ott lettem volna. Pedig nem; a szobám volt az én PEN sátram; mégis kimerült vagyok, fáradt akárcsak egy négynapos PENelő. 351 poszt 4 nap alatt gyanítom, hogy ez új Guinness rekord! Ez volt az Univpécs 2009 –es PEN közvetítése, élőben a Gyárból. A kollegáknak köszönöm a szöveges jókívánságokat, a szinte reggelig tartó közvetítéseket, a közel 200 sms-t.
 
Egy csöppet kimerültem...
 
Aki velem együtt követte nyomon a történéseket képernyők előtt vagy a helyszínen annak jobbulást, aki pedig utólag olvassa, annak kellemes szórakozást mind a 350 bejegyzéshez. Jövőre találkozunk, remélem élőben a PENről.
 
Íme a zominózus Univos PENdülés majdnem 400poszton keresztül:
 
 
BZSK, nevét PEN után szigorúan nagybetűvel:D
 
Az utóbbi napokban kicsit elhanyagoltam a Sternt, ami nem csoda, PEN. Egy kis pihenés az agyamnak, ujjaimnak és újra ontom majd a szart.
 
Puszi

 

Címkék: pen2009

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr851089184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása