Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

T.E.T.Ű.

 2009.04.03. 03:52

 

Vannak bizonyos korok az ember életében, amikre nem szívesen emlékszik vissza. Ilyen volt a tetűs korszakom, még 2003, 2004-ben. Ha még jól emlékszem év vége felé robbant be Magyarországra a ruszki leszbi duó, all the fingsz she said című slágerükkel. Olyannyira rákattantam, hogy az az évi szilveszter éjszakáját e szám társaságában töltöttem, mocskos részegen Szexárdon, az IGYFK csodás kollégiumának társalgójában. Sőt, pár héttel később jegyzetbonból megvettem a kazettájukat is. Életem első és egyben utolsó eredeti hanghordozója volt, azóta egyetlen egy jogtiszta dolgot nem vettem, használtam.
 
 
Szerencsére elmúlt a kóros rajongásom, kinőttem. Akkoriban épp divatját élte ez a fajta szélsőséges „előadóművészet”, nagyon új volt nekem az, hogy két nő, bocsánat, kislány nyalja-falja egymást, na meg a kikandikáló fehér bugyigó a rövid szoknya alól. Kétségtelen a később kiteljesedő perverzitásom egyik alappillérei voltak. Minden vágyam egy édes hármas volt velük, iskolás lány jelmezben. Elszédítettek, mert ugye nincs is izgatóbb két smároló nőnél. A szexuális vonzódásainkat használták fel ellenünk és mi semmit sem tehettünk. Milliók estek áldozatául a kamu melegeknek, akik így több millió dolláros bevételre tettek szert.
 
Ez azért gáz...
 
de szívesen lettem volna én a melltartó, erre nem lepetézett az ordas...
 
Aztán kiderült, hogy nem leszbikák, kíméletlenül lerombolták bennem az általam annyira imádott pátoszukat, kiábrándultam és elfordultam tőlük. Fiúkkal kefélgettek, megbocsájthatatlan. Persze nem sikerült végleg elfelejtenem az orosz vernyogókat, manapság is hullámokban tör rám  néha, főleg részegen a "tatuzás" iránti kényszer. Legutóbb pár napja tört rám, pár sör mentén megjutuboztam a Tetűt és kidobott vagy ezer számot. És ekkor véletlen ráakadtam egy „érdekességre”…
 
 
Bizony film készült a züllött ex-ál-puncifaló picsák életéről. Először nem akartam elhinni, hogy Mischa Barton ehhez  a merénylethez asszisztált pedig de… Íme a trailer. Mondjuk lehet érdemes lenne megnézni a filmet, egy kis leszboszság Barton módra csak jót tehet a szemnek. Arányt rontani bithumenen ez miatt biztos nem fogok, bár kétlem, hogy egyáltalán valaki seedeli e ritka gyöngyszemet. Egyébként baromi hálás lennék annak, aki megszerezné nekem ezt a T.E.T.V.E.S. mozit.

 

 

Címkék: zene mozibuzi

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr971043160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása