Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hollywood üdvöskéi 1.

 2009.03.22. 00:39

 

Egy ismeretlen szépséggel próbálok kedvesedni a sok csúf celeb csöcsös szakadékok után. Őt szerintem senki nem ismeri, kevésbé felkapott Hollywoodi bulvár gyöngyszem, pont ezért bimbós képet sem találtam róla, sajnos. Még érintetlen kanadai szépségünk Katheryn Winnick névre hallgat, és bár nem látszik rajta, 32 éves. Főleg sorozatok egy-egy epizódjába szerepelt illetve pár kevésbé ismert filmben. De jó lenne több és jobb mozikban csodálni őt…
 
 
 
Egy Dr. House részben figyeltem fel rá, rögtön elvarázsolt. Édes, gyönyörű és ellenállhatatlan. Amúgy istenien állt neki az a levegőztető orr izé.
 
 

 

 
Ezzel a szexi és érzéki nézésével nálam mindent vitt. Egyébként szerepelt a Maxim magazinban lenge öltözetben...
 

 

Kétségtelen, bomba jó buxa, Sternindexen nem is spórolok az alacsony osztályzaton (ami ugye a jót jelenti). 2-es a 10-es skálán, azaz harapnám... Gyönyörű vagy Katheryn, bár lassan vén leszel mint a szar, én akkor is csipázom a tojódat.

 

 

Címkék: bulvária

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr371017309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Josh34 2009.03.24. 18:26:49

Ha elvennéd, vagy eljön hozzád, azért szólj nekem is... :P :D
süti beállítások módosítása