Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kebles Sztársegg

 2009.03.10. 14:56

 

Új projekt van születőben. A napokban szemem elé került néhány celeb csöcs és arra gondoltam, hogy én is adózom egy kicsit a bulvár e kevésbé ízléses ámbátor rendkívül népszerű oltára előtt. Tegnap egész éjjel hírességek fedetlen keblei és narancsbőrös popsijai után szörcsöltem a világhálón, igen nagy sikerrel.
 
Hogy mik a céljaim? Először is szeretném rávilágítani az emberek tekintetét az olykor gyomorforgató valóságra, amit a smink és a Photoshop általában eltakar. Másodsorban pedig ki ne lenne kíváncsi Halle Berry fedetlen melleire?
 
Amúgy meg nincs szórakoztatóbb és relaxálóbb, mint a filmekben „színészkedőket” vásznon és forgatókönyvön kívül meglesni a csupasz magánéletükben. Jelentem Buddy (azaz én) a híresseggek nyomában van.
 
Egy kis ízelítő:
 
 
A képen éppen Emma Watson terpeszt egy egészségeset. Valamelyik gonosz Roxforti iskola társa egy marék hajat varázsolt a bugyija alá, esetleg ágyéki átokkal sújtotta Dumbledore professzor rossz tanulmányi eredményei miatt vagy netán az ifjú mágusok hamarabb szőrösödnének? Kétségtelen, hogy Hermione nő lett, sőt gyakorlatilag a szemünk láttára nőtt ki a melle…
 

 

Címkék: bulvária

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr18993702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása