Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Különös Szilveszter

 2009.01.03. 21:29

Évzáró állatságok

A tegnap este hagyott némi kihányni valót maga után. Nincs is jobb, mint másnaposan indítani az újévet. Reméljünk nem olyan keserves és fájdalommal teli lesz az egész év, mint a mai csodálatos feltámadásokban gazdag elseje. Ébredésem hangra történt, Paksi törte meg a másnap halottas csendjét egy róka koma szólóval, kétszer is. Szegény kis fickó. Lehet az a 20 sör segítette vukot felszínre törésében? Könnyen elképzelhető… Egyébként 18 évig mindig józanul indítottam az újesztendőt, és még csak 7 éve alkalmazom a masszív macskajajjal indításos évkezdeteket.

Ha egy kicsit nehezen is, de beindult a gépezet, sikerült bevásárolni az estéhez szükséges italokat, majd a kivégzés helyszínére szállítani, és a társaság is időben összeállt. Hivatalosan hat órakor nyílt meg az első sörös doboz, és engedte ki jótékony szellemét a palackból. (Paksinak már kettőkor, de ő csalt) Szóval, ez a jótékony szellem hajnalra gonosz, csúf szörnyeteggé változott és nyomorította meg az ártatlanok lelkét, testét, zakóját. 

Ez másnap biztos nagyon fájhatott, és bizony térd alá ért...

Nem volt sok időnk a fogyasztásra, 9-re már a városban kellett lennünk. Bacchus pincészet volt a végállomás. Jéger nem fogyott még ilyen gyorsan, mint ezen a szűk két óra leforgása alatt. Megállás nélküli nyelések, majd hirtelen támadt őrjítő bódultság költözött néhányunkba. Kiemelném a képszerkesztő kollegát, aki már egy jó adag pálinkával a testében érkezett. így utólag kiderült, nem kellett volna még rátölteni olyan sokat.


Kilenc óra tájt páran már nem voltunk szomjasak, nálam sem kellett volna tovább erőltetni a folyadékbevitelt, főleg egészségügyi és társadalmi okokból kifolyólag. Látásomra ismeretlen homály ülepedett, érzékeim folyamatosan tompultak. Agyi aktivitásom minimálisra csökkent, állati ösztönök kezdték átvenni felettes Énem felett az irányítást. De kitartottam, és tovább butítottam agyam pálinkával.                                                                 És nem néztem bele a lukba, háhá

           Itass anya! A közelben ólálkodott rókaúr...

Főleg a pezsgőt nem kellett volna ennyire erőltetni... A másnapi fejfájás okozója, tudtam, hogy ez lesz, mindig széthasad a kobak a pezsitől, ej… Köcsög Törley-ék mérget gyártanak. Hogy lenn a pincében mi történt, pontosan nem emlékszem minden egyes részletére., de óráról órára többet tudok meg. Halovány emlék foszlányaimból még nem sikerült egy teljes folyamatos képet összeraknom a történésekről. Valaki meg akart erőszakolni erre tisztán emlékszem. Féltem is, de csak egy kicsit. Ellenálltam, hisz nem adom magam olyan könnyen, hol marad a romantika meg vacsi, jó hogy nem mindjárt beszélgetések nélkül rögtön zacsi pacsi… Nem, nem, a macskát nem esszük meg.

Készült videó anyag is a szilveszteri mókáról, így a felvételek segítségével betekintést nyerhettem az este hangulatába, a hiányzó darabok előkerültek. Csúnyán beszéltem. Remélem, a jövőben senkivel sem találkozok az utcán, azokkal akik részt vettek az éjféli tűzijáték megtekintésében a Szécsényi téren. Kellemetlen helyzetben éreztem magam, a mámoros őrjöngés, féktelen ordítozás és táncolás közben néha körbenéztem és rossz volt látni azt a sok „józan” értetlen családot, párt, kisgyereket, akik a béke jegyében kilátogattak élvezni az év utolsó nagy durranását. És erre mit látnak, mit művel a jövő generáció? Mint az állatok, romlott csürhe módjára viselkedik a kultúra fővárosában. Nem lehet mentség a részegségünk. Sokan jártak hasonló cipőben, még sem sározták össze azt ittasan. Ha már a sárnál tartunk, a zakóm eléggé megsínylette az estét, ráadásul még nem lehet tudni merre van.

Összességében jól sikerült az óév „Bucsuztató”, némi rossz szájízzel másnap, de túl vagyunk a megpróbáltatásokon. Fájdalmas elsejét írunk, agyhalál közeli szétrombolt szervezettel várom a másodikát, józanságot, kipihentséget szeretnék, nyugodt álmokat. Köszönjük Manóéknak és Ákosnak, hogy kulturált meleg környezetet biztosítottak nekünk, és türelmesen tűrték az egyre fokozódó szellemi leépülésemet. Én nagyon jól éreztem magam, amíg Szabi szét nem verte a pofámat, hehe.


  A sátán kutyája támadt ránk aznap éjjel:)

Címkék: móka

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr86855907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása