Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Évzáró gondolatok

 2009.01.03. 14:31

Év végi elszámolás...3,2,1 Bújék

Nemsokára mindenki boldog újévet fog kívánni mindenkinek, ölelkezés, csókolózás, amit reggelig tartó murcizás követ. De, hogy a kívánságok miként teljesülnek majd egy év múlva ilyenkor lehet megmondani. Tehát most az idei év elei jókívánságokat kellene kielemezni. Az idei évet összegezni, hogy vajon boldog volt e vagy sem. Okom nem lehet panaszra, rengeteg jó emberrel ismerkedtem meg, kevés rosszal, voltak barátnőim, bár képességeimhez mérten eléggé visszafogott volt e téren a teljesítményem, ennek ellenére mégsem lehetek elégedetlen. Ez az év nem a hódításokról szólt, hanem főleg rólam, önzőségem határtalan tévelygéséről, kizárva ezzel egy egészséges párkapcsolatnak legkisebb reményét is. Tudatosan intéztem így a dolgaimat, valamiért nem volt kedvem nyitni mások felé és kilépni magányom kényelmes börtönéből. Elvoltam egyedül, nem volt szükségem plusz teherre. Szeretek kötöttségek nélkül élni, szeretem a függetlenségemet, és amíg nem találok olyan nőt, akiért mindezt feláldoznám, addig marad a kötetlen szingliség.

 Lilu Dallas, világjegy!

Újév, új remények. Nem tudom, mit várok, csodát talán. Ilyenkor mindig bizakodva tekintek előre, izgatottan várva a jövő kiszámíthatatlan meglepetéseit. Szeretem az ismeretlent, szeretem a várakozást, hogy nem tudom mi fog történni holnap, nem szeretek nagyon előre tervezni, de néha nehezen viselem, ha nem úgy történnek a dolgok, ahogy én azt elképzeltem. Vannak álmaim, vágyaim, amiket talán sose fogok elérni, de mégis megtarthatom őket, kapaszkodhatom beléjük, visznek valahová, és valamiben hinni bizony a mai világban rendkívül fontos. Jóllehet néha messze kerülök a valóságtól és elvarázsolt világomban támolygok, megváltást keresvén. Sokan szidnak ez miatt, hm, lehet irigykednek csak…De most ez tényleg olyan nagy baj lenne? Nem akarok én is úgy élni, mint a hétköznap embere, beleszürkülve a társadalomba, hitét vesztve, remények nélkül. Értelmetlen lázadás tudom, már mondtad.

Még pár óra ez évből, izgultok? Összegezni kellene mik történtek idén. Íme, néhány dolog a teljesség igénye nélkül: Januári szakítás, szerelem mentes 2008, örömittas nyár, produktív év vége. Bloody Job megszületése, Burnout félbehagyása, 4 km lekocogása, 5 kiló leadása, blogom születése, konzervmuffos bejegyzésem meghurcoltatása, „írói vénám” feltűnése. Haj koronám stagnálása, fodrászom lepetézése, díjnyertes waxom elfogyása. Első filmes „forgatásom”, első film szerepem, első filmes csókom, egyetlen rózsa vásárlása.Vadászgörények megutálása, gyilkolási vágyam pislákolása, rengeteg sör elfogyasztása. Egészségem fokozatos romlása, késő esti méregtelenítése, rendszeres mérgezése, lelkem szárnyalása. Elmém szüntelen aktivitása, gondolataim kiírása, posztjaim szaporodása. Új évi fogadalmak tétele, gyökeres változtatások elhatározása.

Boldog Újévet!


 

 

Címkék: agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr8855200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása