Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Murci

 2008.12.14. 01:49

Szombat Esti Gáz

Feladta a harcot a kis fickó. Szabolcs, ki a fotósok réme, aki bíztatott és felbujtott a mai szeszelésre, hamar beadta a kulcsot. Másnapos voltam, de jó kedvű, mivel összejött az albérlet, kiköltözöm Görény országból. Nem akartam inni. Fáj a májam, ordított a testem az újabb megpróbáltatástól. Nem ihatok! De jól esne egy kis pihenő. Jó, nem megyünk ma este sehová, igyunk meg pár sört meg egy üveg isteni ROSÉ-t. Elfogyott a sör, hirtelen tört elő a vágy a pálinkára. TESCO. 11 óra, zsemle és szeszvásárlásos rutin. 1400ft-os Mézes pálesz, mellé néhány akciós STEFFL sör. Hazaérünk, bort bontunk, sört. Erre a majom megfogja az üveget (borost), elmondta, hogy milyen isteni, mint a víz olyan. Lehúzott az üvegből közel egy decit, és a következő korty, se volt kevesebb. Gyorsan ráhúztunk egy mézest. Nem esett jól, még nem. Másodiknak sokkal jobb volt az íze. Ahogy én megittam egy sört ő olyan gyorsan lehúzta a hét decis bort. Közben megszakítottuk a folyamatot  mindig pár pálinkával.

Nem kívánom már...

Bekészült a kis szaros. Folyt a nyála, sírt, hányásra állt szája. Csináltam neki parizeres szendvicset hátha segít, de nem. Megpróbált felállni, mint egy részeg buzi faszfej ment jobbra, balra és közben lefelé nézett, próbálta a kötelező GPS pontokat felvenni. A következőket mormolta nem létező bajsza alatt: Én gecire bebasztam Bodri, hallod. Most elmegyek haza és elájulok.

Felkelt, kiesett az ajtón, kellett adnom egy szatyrot neki, hogy nehogy összehányja a lépcsőházat, majd elindult lefelé. Csöcsön volt. És én még azt hittem ma meghalok, alkoholista iszik rögtön másnap. Az írás közben szürcsölöm a söröm, szemezgetek a pálesszal, de ellen állok. 6 óra múlva költözöm, még pakolás, rendrakás vár rám. És a jövő hét, mi szesszel teli estéket ígér. Ok okozat, én pedig sodródom az árral.

 Nem nem nem, a macskát nem esszük meg

Címkék: móka

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr8821679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása