Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Zuhanás

 2008.12.12. 19:36

Hajléktalankodás

Csoki karika mindenkinek, még innen, a görénytelepről írok ahonnan kijelentkeztem, már több mint egy hete. Azóta egyébként szeretem ezeket a kis szőrös jószágokat, szagolom őket, simogatom, nyugodt vagyok, mert szombattól új életet kezdhetek állatmentesen, bűzmentesen, tisztán.

De! De kurvára nem, ugyanis valaki beleszart a pénztárgépbe!!!!!!!!!!!!!!

 A kedves leendő albérletem tulaja beszopatott rendesen. Bevitt a táncba én elszédültem és ma közölte velem kettőkor, hogy az van, hogy mégsem ennyi lenne az ár, hanem közel a duplája… Mi van? Sokkhatás, hányingerkeltő összevisszaság. Szédülés. Elkezdett mesélni, mondta az okosságot hogy mit miért meg hogyan hány kiló. Én meg hallgattam...közben egy szelíd KURVA ANYÁD már megfogalmazódott bennem, de továbbra is figyeltem és próbáltam a mondanivalójából kiszűrni valami értelmet. A változás okát, az okot, hogy miért kell belefosni a palacsintába a FINISH-ben.


Főleg az ügyvédjéről beszélt, aki azt tanácsolta neki, hogy ha lesz albérlő társam, akkor emeljük meg kicsit az albérleti díjat mivel őt is be kell jelenteni és abból adózni kell meg stb., Kérdeztem miért nem elég engem bejelenteni. Válasz: fél, hogy feljelentem APEH-nál és megbasszák 400ezer Ft-al… De persze nem arról van szó, hogy nem bíznék magában, csak… nem akkor miről, bazdmeg? Azért a becsületességnek is legyen határa.

Ez az egész azért vicces, mert már minden le volt zsírozva, ma kellett volna aláírni a szerződést, kulcsok átadása, fizetés stb. Hétfőre jönnek bekötni az új helyre a UPC-t is. Holnapra pedig már a költözés volt tervezve, fel is mondtam a jelenlegi helyem, tehát holnap mennem kell elvileg… ez ám az elő karácsonyi meglepetés mi?

 És holnap hová a retkes kurva anyámba fogok menni? Mert újdonsült barátom olyan húzást csinált, ami még a legdörzsöltebb zsidók fejében sem fordulna meg. A cél előtt behozza az áremelést, amikor már tényleg nem tudsz mit csinálni, rá kényszerülsz, hogy elfogadd az ajánlatát… Hiszem, hogy létezik még jóság a földön, de jelen pillanatban gyilkolni akarok, ölni, ludat hentelni, kukát égetni és legfőképp szeretnék meleg helyen aludni holnap.

 Istenem változtass madárrá, hogy messze repülhessek innen

Címkék: agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr7819552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

graffiti_ 2008.12.13. 17:25:45

hát ez a te szerencséd...remélem azért ma lebeszéled, hogy megkapd a lakást....:)
süti beállítások módosítása