Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A család szeme(te), fénye

 2008.12.09. 18:13

Csíra születik

Nagy szerencsémre pislogtam egyet, így nem húzott le anyám a wc-én, nagyjából ez az első és egyetlen emlékem csecsemőkoromból. Vajon gondolták e születésemkor, hogy egyszer mivé leszek? Szegény család. Ekkora hibát, utólag sajnos már nem lehet sokat korrigálni. Apámnál volt az utolsó esély, ha anno félre rántja a gyíkot, talán ma diszperzites magányomban egy panel szűz falán száradnék. Elbasztad Apci. Összejött a csoda. Persze gyerekként még nem lakozott bennem az őrület és a sátán, később váltam szellemi torzszülötté. Voltak pillanatok, lehetőségek, apró halovány esélyek a normális életre, de sajnos mindegyik helyzet kimaradt. Csíra született.

 

 

 Születésemkor még mindenki bizakodó volt....

 

Mikor hagyott el az értelem? Passz. Nem voltam én mindig ilyen. Kis koromban hiperaktív csoffadt gyerekként kergettem a labdát. Sokszor sírtam, főleg a herpeszektől mik kis ajkaimon folyton megjelentek. Nem kellett volna mindent szart a számba venni, de az óvó bácsi erőltette. Vicceltem csak, nem volt semmiféle mű kutya kakám. Gimnáziumban sem jelentettem semmiféle veszélyt a társaimra. Még mindig alulfejlett kis testemmel szemléltem az óriások, szép emberek elérhetetlen világát. Akkoriban volt egy mottóm, amit a szorongásos rohamaim alatt mormoltam, íme:

 VAGYOK, AKI VAGYOK, BASSZÁK MEG A NAGYOK . Értelme nem sok volt, de a mai világba minek van.

Az álmodozások és semmittevések kora a gólyatáborban véget ért. Kitörtem. Mint a vulkán, és forró értelmetlen lávámmal borítottam be a környezetem. A belülről feltörő énem néha tényleg szar, de olykor felszínre kerülnek ritka ásványok, drágakövek is. Folyamatosan sziporkázom, és talán egyszer megérkezik a várva várt siker is.

Szóval ez a helyzet, hogy érdemes e büszke lenni rám? Valószínűleg egy olyan befektetés vagyok mi nem mostanában fog fialni, bár szeretnék gyerekeket. Csalna a család, ha örökbe adnának a sintéreknek? Megérteném őket, évek óta mellettem élni igen megerőltető lehetett, égető szükség a változtatás. Ne haragudjatok, ígérem, ezen túl jó kis fiú leszek. Tudom hogy eddig nem sok örömötök volt bennem, de igyekszem, türelem.

 

 

 Itt apám épp rájött mit tett, illetve mit nem...

Címkék: agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr25813479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása