Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Obema

 2008.11.20. 22:36

Obema vagy sem, az itt a kérdés! 

Találtam egy képet Barack bácsiról, hiába az elnök is ember….vajon mire gondolhat?

 

1. Tököm tele van már a kampánnyal, de jólenne megint bebaszni...készen vagyok, hozna valaki már végre egy mézes barackot?Jólenne

2.Kellett ez nekem? Maradtam volna otthon afrikában oroszlánokra vadászni.

3. Legyen már végre ennek a kurva sajtó tájékoztatónak, szarok a farmra. Most ráléptél a lábamra faszkalap nem zavar? Ha nem lennék, elnök úgy arcon basználak, hogy leszakadna az a szép nagy hombár fejed.

4. Jólenne ez a kép rólam, csak a cigit kéne kivenni, a részeg pofámat kéne kivenni, meg a faszomat.... Kivel beszélgetek és miről egyáltalán ki csinálta ezt a szar képet? Missisipibe lőlek barátom ha lenyomod az expót!!!!

 

 

Címkék: politika

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr4780360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása